Take a fresh look at your lifestyle.

راهکاری برای خلاص شدن از اسپم‌های تلگرام

0

telegram

تلگرام جز آن دسته از برنامه‌های پیام رسان موفق در ایران است که اکثر مردم ما از آن استفاده می‌کنند؛ از گروه‌های خانوادگی گرفته تا کانال‌هایی با موضوعات مختلف. همین محبوبیت تلگرام باعث شده که اسپمرها دست بکار بشوند و روزانه کلی پیام تبلیغاتی با مضامین مختلف برای ما ارسال کنند. چه نام کاربری (Username) داشته باشید چه نداشته باشید، امکان ندارد که تاحالا برایتان اسپمی نیامده باشد. تلگرام در بروزرسانی جدیدش قابلیتی را اضافه کرده که می‌تواند شما را از این وضعیت نجات دهد.

 

این بروزرسانی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به صورت دستی (Manual) تعیین کنید که همه افراد یا فقط دوستان‌تان شما را در گروهی اضافه کنند، این قابلیت جدید به همین جا محدود نمی‌شود و می‌توانید لیستی از افرادی درست کنید که همیشه می‌توانند شما را در گروهی اضافه کنند و همچنین یک لیست از افرادی که هیچ وقت نمی‌توانند شما را در گروهی اضافه کنند. برای فعال کردن این قابلیت فقط کافیست که در مراحل زیر را دنبال کنید:

 

–  در قدم اول لازم است که از طریق صفحه تنظیمات تلگرام وارد بخش Privacy and Security بشوید.

IMG_6694

– سپس لازم است که برای تغییر تنظیمات مربوط به گروه‌ها،  وارد Groups بشوید.

IMG_6695

– در بخش گروه‌های چندین تنظیم که در بالا گفته شد قرار دارد و به راحتی از این طریق می‌توانید وضعیت بهتری برای خود در تلگرام ایجاد کنید.

IMG_6696

gopro black hero3

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ