Take a fresh look at your lifestyle.

یک بام و دو هوا تبلیغات انتخاباتی

0

 

انتخابات-ورزقان-۳۵۰x245

اختصاص دادن بیلبوردهای تبلیغاتی از سوی فرمانداری و شهرداری شهر تبریز باعث شد مردم شاهد یکسان نبودن قانون تبلیغات نامزدهای انتخاباتی مجلس دهم در دیگر شهرهای کشور باشند.

مدتی ست که چهره شهرهای کشور به دلیل انتخابات پیش رو تغییر کرده و از آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس دهم، اخبار ضد و نقیضی از یکسان نبودن قانون تبلیغات محیطی نامزدهای انتخاباتی در برخی شهرها مشاهده می شود.
چندی پیش خبری با عنوان «بیلبوردهای تبلیغاتی انتخابات برای کاندیداهای خاص» در شهر تبریز منتشر شد و سوالات زیادی به همراه داشت؛ به همین منظور پایگاه خبری محیطی برای صحت این موضوع از مسئول تبلیغات شهری شهرداری تبریز علت را جویا شد.

مسئول تبلیغات شهری شهرداری تبریز اظهار کرد : در شهر تبریز مانند شهرهای دیگر کشور شهرداری مکان و جایگاهی را برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در نظر گرفته است.

آقابابایی  بیان کرد : در تبریز بیلبوردهایی برای نامزدهای انتخابات مجلس اختصاص داده شد، تصریح کرد اجازه استفاده از این بیلبوردها از طرف فرمانداری برای تبلیغات کاندیداها بوده است.

وی افزود : چند هفته قبل از زمان شروع تبلیغات کاندیداها با دستور فرمانداری شهر تبریز، شهرداری این شهر مزایداتی مبنی بر اجاره بیلبوردها به نمایندگان مجلس واگذار کرد. شهرداری این مزیدات را در اختیار کانون های تبلیغاتی شهر تبریز قرار داد و نامزدهای انتخاباتی از طریق کانون های تبلیغاتی از نحوه اجاره و قیمت بیلبوردهای تبلیغاتی مطلع شدند.

مسئول تبلیغات شهری خاطر نشان کرد : تعداد اندکی از نامزدهای انتخابات مجلس در این مزایدات شرکت کردند ولی اکثر کاندیداها معتقد بودند که اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی بسیار بالا بوده، ولی فرمانداری اعلام کرد که این بیلبوردها برای کاندیداهای خاصی هستند که توانایی پرداخت اجاره بیلبوردها را دارند. شهرداری تبریز تعدادی استرابورد را برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در نظر گرفته، استرابوردهایی که پس زمینه سفید دارند مختص به نمایندگان مجلس و رنگ نارنجی مربوط به نمایندگان خبرگان رهبری است.

شهرداری تبریز مانند شهرداری دیگر شهرها، با کاندیداهای که قوانین را نقض کنند و در مکان هایی غیر از جاهایی که شهرداری اعلام کرده تبلیغات انجام دهند با آنها برخورد جدی می کند  و تبلیغات آنها جمع آوری می گردد.

این در حالی ست که دیگر شهرهای کشور، بیلبورد تبلیغاتی برای نامزدهای انتخاباتی از سوی شهرداری اختصاص داده نشده و نمایندگان باید از ابزارهای تبلیغاتی که شهرداری ها در اختیار آنها قرار داده اند استفاده کنند. حال این یکسان نبودن تبلیغات در انتخابات کشور سوالی است که باید مسئولان مربوطه به آن پاسخ دهند.Autotrading for binary options

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ