Take a fresh look at your lifestyle.

ضرورت تبلیغات در برگزاری نمایشگاه‌های با رویکرد ارزشی

0

معاون-اجتماعی-فرهنگی-شرکت-مترو

معاون اجتماعی فرهنگی شرکت مترو در سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی بر اهمیت تبلیغات محیطی برای تاثیرگذاری نمایشگاه‌های با رویکرد ارزشی تأکید کرد .
محمد صائبی در خصوص برگزاری نمایشگاه‌هایی با رویکردهای ارزشی انقلابی ، افزود : این نمایشگاه‌ها می‌توانند ارتباط خوبی با حوزه عمومی شهر برقرار کنند .
وی با اشاره به تبلیغاتی که برای این نمایشگاه در سطح متروی تهران انجام شده است ،گفت : این نمایشگاه‌ها دید تجاری ندارند و به طور قطع بازدید آن‌ها از سایر نمایشگاه‌ها که مایحتاج اولیه و عمومی مردم را تأمین می‌کنند کمتر است لذا باید با انواع تبلیغات مردم را نسبت به آن‌ها آگاه و به این طریق بازدید عمومی را بیشتر کرد .
معاون اجتماعی فرهنگی شرکت بهره‌برداری مترو تهران خاطر نشان کرد : متروی تهران با روزانه دو میلیون سفر می‌تواند محل خوبی برای اطلاع‌رسانی درباره برگزاری این نمایشگاه‌ها به مردم باشد .
وی با اشاره به تنوع بیشتر نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته‌ افزود : بخش‌های نمایشگاه تعدد و تنوع بیشتری پیدا کرده و نیاز مخاطب را برای رسیدن به هدف آسان‌تر می‌کند . به طور قطع خانواده‌ها می‌توانند در نمایشگاه‌های اینچنینی با اطمینان بیشتری نسبت به تهیه نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مرتبط با فضای مجازی اقدام کنند .seo украина

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ