Take a fresh look at your lifestyle.

دسر درمانگاه تخصصی پوست و مو ؟

0


امروزه بیلبوردها به لحاظ خاص بودن، کالاها و خدمات بزرگ را تبلیغ می کنند و مخاطبین بی شماری که فرصت تماشای تلویزیون و سایر رسانه ها را ندارند در خیابان ها و بزرگراه ها و… مخاطب تبلیغات بیلبوردها قرار می گیرند.
معمولاً ارائه کالا و خدمات در مرکزخاص از شهر انجام می شود که مخاطبین کالا و خدمات در معابر آن مراکز در حال رفت و آمد هستند.

با نزدیک شدن به سال نو و حال و هوای نوروزی بسیاری از صاحبین برندها و خدمات اقدام به تبلیغات گسترده ای در سطح شهر کرده اند تا بتواند انگیزه استفاده از این خدمات را در بین مردم دو چندان کنند.در همین راستا یک درمانگاه تخصصی پوست و مو از طریق یکی از شرکت های مجری تبلیغاتی اقدام به نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در یکی از میادین شهر کرده است تا سهمی از این بازار را نصیب خود گرداند و به نوعی هر چه بیلبورد بزرگ تر باشد توجه بیشتری از مخاطبان را جلب خواهد کرد و از طرفی بزرگی این تابلو تبلیغاتی باعث می شود عواملی همچون بی دقتی در نصب تابلوهای تبلیغاتی و مخدوش شدن آن بیشتر نمایانگر باشد.

همانطور که در تصویر موجود در این بیلبورد مشاهده می کنید سهل انگاری در نصب این تابلو تبلیغاتی موجب شده تا تبلیغات این درمانگاه تخصی پوست و مو به زشت ترین شکل ممکن تبدیل شود، قسمتی از این بیلبورد تبلیغاتی بر اثر عوامل بیرونی از روی تابلو جدا شده است و پیامی که از این تبلیغات بر جای مانده « دسر درمانگاه تخصصی پوست و مو »است و اگر این بیلبورد تبلیغاتی با دقت عمل بالا و حساسیت بهتری نصب می گردید امکان جدا شدن آن به حداقل می رسید.
اثرات سویی که از این تبلیغات بر جای مانده، اینست که پیام بیلبورد تبلیغاتی بررسی و منتقل نشده است و ارزش و اثر نوع تبلیغات صاحب آگهی را به شدت کاهش داده است و این امر تنها به بی توجهی و بی دقتی شرکت مجری این تبلیغات بر می گردد که نتوانسته ارتباط با مشتریان این برند را مورد بررسی قرار دهد.

آنچه واضح است این می باشد که این تبلیغات، بطور مطلوب نتوانسته کمکی به درمانگاه پوست و مو کند، بلکه زمینه ساز مشکلاتی همچون صرف هزینه بسیار و بی نتیجه که موجب اتلاف منابع این برند شده است بوده و همین موضوع زمینه بدبینی برخی از مدیران این حوزه را نسبت به اجرای تبلیغات خود را فراهم کرده است.

сколько стоит путевка в болгариютуроператоры харьковаbuy seo package

ارسال یک پاسخ