Take a fresh look at your lifestyle.

روز ولنتاین و تبلیغات خلاقانه ایکیا در فیسبوک valentine’s day

0

۱۴ فوریه روز ولنتاین یا همان روز عشاق است. بسیاری از برندها و فروشگاه‌ها برای این روز تدارکات و تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر می‌گیرند.

برند ایکیا IKEA برای روز ولنتاین با انتشار چند تبلیغ خلاقانه سعی کرده است تا برند خود را با این روز پیوند بزند.
همیشه ایکیا تمرکز خود را روی تولید محصولات به شکلی ساده گذاشته است. حال در کمپین تبلیغاتی ایکیا که با شعار “عشق پیچیده است” منتشر شده، تصاویر شامل دو بخش هستند که در هر کدام از آنها مقایسه‌ای وجود دارد بین روابط عاشقانه که می‌تواند پیچیده باشد در برابر استفاده از محصولات ایکیا که استفاده از آنها ساده است.

 

آمار بازاریابی روز ولنتاین
در اینجا چند آمار و واقعیت بازاریابی در روز ولنتاین آورده شده است تا به شما کمک کنند درک کنید که مشتریان اکنون چگونه ترجیح می دهند این روز ویژه را جشن بگیرند:

۸۶٪ جوانان (۲۳-۲۹ ساله) به احتمال زیاد پول خود را در روز ولنتاین خرج می‌کنند!
به طور متوسط مردان ۳۳۹ دلار برای هدیه روز ولنتاین خرج می‌کنند و زنان ۶۴ دلار!
۷۳٪ از پاسخ‌دهندگان ، روز ولنتاین را فرصتی عالی برای نشان دادن علاقه خود به دوستان و خانواده خود می‌دانند که آنها را دوست دارند و از آنها مراقبت می کنند.
به غیر از خرید هدایا برای همسران یا نامزدها (!)، ۱۳٪ قصد خرید هدیه برای دوستان ، ۲۱٪ برای مادرانشان ، ۱۵٪ برای پدران و ۳۸٪ برای فرزندانشان دارند.
برای مجردها یا کسانی که قصد ندارند روز ولنتاین را جشن بگیرند، مراقبت از خود و بیرون رفتن با دوستان مهم‌ترین گزینه است.
۳۱٪ از خریدهای ولنتاین از فروشگاه‌های تخفیف و ۲۸٪ از فروشگاه‌های آنلاین است.
هرچه جشن‌های روز ولنتاین پر رنگ‌تر می‌شود، مشاغل باید آماده باشند که تقریباً هر یک از محصولات و خدمات خود را به رنگ قرمز بپوشانند، همه چیز سرگرم کننده و خلاقانه باشد و این روز را به یاد ماندنی کند.

 

 

 

 

 

 

стиральная машинкакупити торшерлетние шины киев

ارسال یک پاسخ