Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات خلاقانه سازمان حفاظت از تنوع زیستی wwf

0

 

سازمان-حفاظت-از-تنوع-زیستی-WWF-350x245

 

وزارت محیط زیست کلمبیا از ۹۵ درصد آتش سوزی های جنگل ها به دلیل بی احتیاطی انسان ها خبر داد و این در حالیست که تنها ۵ درصد آتش سوزی ها به علل طبیعی رخ می دهد، در همین راستا سازمان حفاظت از تنوع زیستی wwf به منظور حفاظت از آتش سوزی جنگل و محیط زیست اقدام به تبلیغات محیطی خلاقانه ای زده است.

این سازمان با تهیه پوسترها و بروشورهای که برروی آن تصویری از طبیعت و محیط زیست تهیه شده بود، یک قسمت از این برگه ها را به وسیله آتش که در حال سوزندن است را در محیطی مثل پارک به نمایش گذاشته تا به مردم نشان دهد با کوچکترین بی احتیاطی آتش سوزی رخ خواهد داد و از طرفی علت آتش ‌سوزی جنگل متفاوت است، نتیجه‌ای که از خود باقی می‌گذارد همیشه منحصربه ‌فرد است و ممکن است حوادث جبران ناپذیری را بر جای بگذارد و این تبلیغات سازمان حفاظت از تنوع زیستی wwf بهترین نمونه آگهی بخشی و فرهنگ سازی در جامعه محسوب می شود.

آژانس تبلیغاتی:Ogilvy Mather, Bogotá, کلمبیا
کارگردانان خلاقیت:John Raul Forero, Juan José Posada, Juan Carlos
مدیر هنری:Margarita Olivar
کپی رایتر: Juan Carlos González
انتشار:۲۰۱۰فوریه

حفاظت جنگلها

به طور کلی درختان از سرعت روانه ها می کاهند و مانع فرسایش خاک می شوند . درختانی که در مناطق باد خیز گرداگرد کشتزارها کاشته می شوند از شدت باد و در نتیجه از فرسایش خاک حاصلخیز جلوگیری می کنند . گذشته از این جنگل محل سکونت جانوران وحشی ونیز تفرجگاه عمومی مردم است . اگر از جنگلها بدرستی مواظبت شود و به جای هر درخت که بریده می شود درخت تازه ای کاشته شود از چوب درختان جنگلی استفاده های بسیار می توان برد.кухонная техникаsexy shop chбренд шанель

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ