Take a fresh look at your lifestyle.

برگزاری دوره mini MBA بازاریابی دیجیتال

0

 

A2-310x190

در یک دهه اخیر، با رشد روزافزون شرکت‌های برتر در عصر دیجیتال نظیر گوگل و فیسبوک، مدل‌های کسب‌وکار نوینی پدید آمده‌اند. بر این اساس، ضروری است دانش صاحبان کسب‌وکار و مدیران بخش‌های مختلف در سازمان‌ها به‌روزرسانی شود. یکی از مهمترین حوزه‌های مورد بحث در عصر دیجیتال، بازاریابی می‌باشد که متخصصان این حوزه می‌بایست با دانش نوین بازاریابی آشنایی پیدا کنند.

 

آکادمی دیجیتال بهار با همکاری ای‌نتورک و بهره‌مندی از دانش برترین متخصصان کشور در حوزه دیجیتال مارکتینگ، اقدام به برگزاری دوره تخصصی mini MBA گرایش دیجیتال مارکتینگ نموده است. برنامه درسی این دوره، با موردکاوی از نمونه‌های مشابه مدرسه‌های کسب‌وکار مطرح دنیا و نیازمندی‌های بازار ایران تدوین شده است.

 

 

– ارائه گواهینامه mini-MBA گرایش بازاریابی دیجیتال از موسسه آموزش عالی آزاد بهار (گواهینامه مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)

– امکان شبکه‌سازی دانشجویان با اساتید دوره (مدیران، کارآفرینان و مشاوران برجسته حوزه دیجیتال ایران) برای کسب فرصت‌های بالقوه همکاری و تجاری

– امکان کارآموزی دانشجویان در برترین شرکت‌های دیجیتال کشور (برای یادگیری کاربردی مفاهیم بازاریابی دیجیتال)

– عضویت رایگان دانشجویان در گروه تخصصی دوره جهت کسب اطلاع از فرصت‌های شغلی در حوزه دیجیتال، دعوت به سمینارهای رایگان فصلی آکادمی، دریافت آخرین فایل‌های آموزشی در حوزه دیجیتال و جدیدترین اخبار از تحولات کسب‌وکار در عصر دیجیتال

 

 isuzu б у купитьсправка спбмедицинские справки в спб

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ