فنون آمارگیری بازاریابی محتوا Content Marketing
بهترین راه برای تفسیر جمله “محتوا پادشاه است!” ارائه آمارهای است که بیانگر اهمیت این پادشاه در دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing است؛ از این رو، در ادامه به چند نمونه جالب از این گزارههای آماری پرداختهایم:
۵۰ درصد شرکتها برای بازاریابی محتوا، استراتژی دارند.
۴۳ درصد از بازاریابان با تولید محتوا در لینکدین و ۵۲ درصدشان با تولید محتوا در فیسبوک، جذب مشتری میکنند.
ایمیلهایی که بهسادگی به اشتراک گذاشته میشوند، ۱۸۵ درصد کلیک بیشتر میگیرند.
۶۵ درصد مخاطبین محتوای تصویری را بهتر درک میکنند و محتوای تصویری ۶۰۰۰۰ بار سریعتر از متن، تصویر مغز پردازش میشود.
۷۸ درصد از مدیران ارشد بازاریابی معتقدند که محتوای شخصیسازی شده، آینده بازاریابی است.