Take a fresh look at your lifestyle.

دوشمبه پوستر | سیگار / John Holcroft

0

همه ی ما با مضرات سیگار و آثار مخرب اجتماعی و بهداشتی آن آشنا هستیم.حتی افرادی که مبتلا به این ماده مضر هستند کمابیش آسیب های آن را می شناسند. برخی آسیب هایی که توسط سیگار بر بدنه جامعه و نیز بر خود افراد وارد می شود قابل لمس و قابل دیدن نیستند، به همین دلیل کسانی که دچار هستند، نمی توانند عمق خطر آن را به خوبی درک کنند. برای مثال نمی توانند هر روز سیاه تر شدن دستگاه تنفسی و ضعیف تر شدن آن را ببینند و یا اینکه آسیب هایی را که بر ذهن و روح شان وارد می شود مشاهده کنند که اگر اینگونه بود شاید خیلی از افراد سیگاری آن را به سرعت ترک می کردند.

مسئله دیگری که با مصرف سیگار مطرح می شود، هزینه ای است که در راه بدست آمدن آن پرداخته می شود و نتیجه ای جز ضربه زدن به سلامتی افراد و محیط زیست ندارد. عملا این پول به دودی تبدیل می شود که وارد دستگاه حساس تنفسی و هوای پیرامون مان می شود. این آسیب اقتصادی نیز به شکل محسوس قابل درک نیست. طراح انگلیسی John Holcroft که در تصویرسازی های اجتماعی فعالیت زیادی دارد، این مسئله مهم را به خوبی به تصویر کشیده است که در دوشمبه پوستر این هفته به آن پرداخته ایم. او در این پوستر به خوبی هدر رفتن سرمایه را توسط مصرف سیگار نشان می دهد.
cig-johnholcroft


در دوشمبه پوستر، هر دوشنبه یک پوستر معرفی می شود و درباره آن توضیحاتی ارائه خواهد. پوسترهای خود یا دیگران را که فکر می‌کنید حرفی برای گفتن دارند ، از طریق این صفحه برای ما ارسال کنید تا در دوشمبه‌پوستر به اشتراک گذاریم.

توجه داشته باشید که پوسترهای ارسال شده می‌بایست از کیفیت حداقل ۱۰۰۰ در ۱۵۰۰ پیکسل در رزلوشن ۷۲dpi برخوردار بوده و حتما نام و راه ارتباطی صاحب اثر در آن درج شده باشد.

мартин булучшая тефлоновая сковородаakenori drivecam 1080x отзывы

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ