Take a fresh look at your lifestyle.

آلفابت لقب با‌ارزش‌ترین شرکت دنیا را از اپل Apple ربود!

0

دیگر شرکت اپل با‌ارزش‌ترین شرکت دنیا نیست. مجموعه آلفابت که حال صاحب شرکت گوگل Google است توانست با ارزشی برابر با ۵۵۸ میلیارد دلار آمریکا جایگاه با‌ارزش‌ترین شرکت دنیا را از اپل با ارزش ۵۳۵ میلیارد دلار برباید.
apple logo
موضوعی که سبب شده است آلفابت به صدر فهرست شرکت‌های باارزش دنیا صعود کند سود سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۵ میلادی است که چیزی در حدود ۲۱٫۳ میلیارد درآمد بوده است؛ این مقدار سود از پیش‌بینی ۲۰٫۸ میلیارد دلاری نشریه وال‌استریت نیز بیشتر بوده است.
علاوه‌بر‌این آلفابت برای هر سهم ۸٫۷۶ دلار درآمد ایجاد کرد که بالاتر از پیش‌بینی ۸٫۰۹ دلار بوده است.
google alphabet
در سال ۲۰۱۵ میلادی، گوگل نزدیک به ۷۴٫۵ میلیارد سود‌دهی داشته است که درآمد عملیاتی برابر با ۲۳٫۴ میلیارد دلار است. سود عملیاتی شامل درآمدهای حاصل از تبلیغات و اندروید است. سایر کسب‌وکارهای شرکت گوگل گروهی را تشکیل می‌دهند که سودی بالغ بر ۴۴۸ میلیون دلار برای آلفابت به‌همراه داشته است. پروژه‌های نست Nest، فیبر Google Fiber و وریلی Verily درآمدهای این بخش را پوشش داده‌اند. بخش دیگری هم وجود دارد که از طریق پلی استور Google Play Store نصیب گروه آلفابت شده است.

علاوه‌بر‌این هزینه‌‌هایی که کاربران بابت موتور جستجو پرداخت کرده‌اند در سه ماه آخر سال ۲۰۱۵ حدود ۴۰ درصد نسبته به سال قبل و ۲۲ درصد نسبت به سه ماهۀ قبلی افزایش نشان داده است.

منبع: www.phonearena.com

душевая кабина купить ценакак правильно выбрать кастрюлю из нержавеющей сталисоздание и сопровождение сайтов

ارسال یک پاسخ