Take a fresh look at your lifestyle.

برگزاری دومین کارگاه آموزشی خبرنویسی ویژه روابط عمومی هیئت‌های ورزشی همدان

0


۲۳۵bf234-1c1d-4d4c-9ba7-5b46b5f996b8

دومین جلسه کارگاه آموزشی خبرنویسی ویژه روابط عمومی هیئت‌های ورزشی طی دو روز به منظور آشنایی با مفاهیمی چون اصول و ارزش‌های خبری، عناصر خبر، سبک‌های تنظیم خبر، مخاطب‌شناسی و وسایل ارتباط جمعی، مخاطب و رسانه‌ها با حضور مسئولان روابط عمومی‌های هیئت‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد.

به منظور تقویت اطلاع‌رسانی در حوزه ورزش و هیئت‌های ورزشی استان اقدام به برگزاری نخستین دوره کارگاه آموزشی خبرنویسی ویژه روابط عمومی هیئت‌های ورزشی استان کرده است .

دومین جلسه کارگاه آموزشی خبرنویسی ویژه روابط عمومی هیئت‌های ورزشی طی دو روز به منظور آشنایی با مفاهیمی چون اصول و ارزش‌های خبری، عناصر خبر، سبک‌های تنظیم خبر، مخاطب‌شناسی و وسایل ارتباط جمعی، مخاطب و رسانه‌ها با حضور مسئولان روابط عمومی‌های هیئت‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد .

سخنگوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان در حاشیه برگزاری این کارگاه و در گفت‌و‌گو با خبرنگار برنا در همدان با اشاره به نقش مهم روابط عمومی در عرصه خبرنویسی در ورزش اظهار کرد: با توجه به ضرورت آشنایی روابط عمومی‌ها با آخرین تغییرات در روند خبرنویسی دومین جلسه کارگاه آموزشی خبرنویسی ویژه روابط عمومی هیئت‌های ورزشی برگزار شد .

حمدالله چاروسایی ارتقای دانش تخصصی و مهارتی دست‌اندرکاران روابط عمومی در هیئت‌ها و ادارات ورزش و جوانان را از مهمترین اهداف برگزاری این کارگاه برشمرد و گفت: توانمندسازی نیروهای فعال در روابط عمومی‌ها از دیگر اهداف این دوره‌هاست که دستیابی به این مهم با برگزاری کارگاهی دو روزه تا حدودی محقق شده است .

وی تأکید کرد: روابط عمومی‌ها بازوان توانمند ادارات و در دستگاه ورزش به طور ویژه بازوی توانمند هیئت‌های ورزشی هستند که باید ویژه دیده شوند .

سخنگوی اداره‌کل ورزش و جوانان همدان یاد‌آور شد: روابط عمومی هیئت‌های ورزشی به منظور انعکاس اخبار و فعالیت هیئت‌ها باید در بحث اطلاع‌رسانی به خوبی کار کنند .

وی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی در راستای تقویت کیفی نیروی انسانی باید استمرار یابد و بیش از پیش جدی گرفته شود .

چاروسایی با بیان اینکه باید همواره به توانمندسازی نیروهای انسانی از جمله نیروهای فعال در روابط عمومی‌ها توجه ویژه‌ داشته باشیم، تصریح کرد: این اداره‌کل با توجه به پیشرفت ورزش استان و به منظور اطلاع‌رسانی دقیق به ورزش‌دوستان استان اقدام به برگزاری این دوره‌ کرد .

продвижение сайта раскрутка сайтастиральная машина автоматсимиланские острова остров тачаймед справка ф 086

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ