Take a fresh look at your lifestyle.

توضحیات کیانوش غریب پور درباره بخش گرافیک سالانه بهارستان

0

کیانوش غریب‌پور، دبیر بخش گرافیک رویداد بهارستان (سالانه هنرهای شهری بهار تهران) گفت: برای جلوگیری از تکرار در آثاری که هنرمندان داوطلب برای این بخش طراحی می‌کنند امسال رویکرد متفاوتی در پیش گرفته‌ایم. بر این اساس به جای ارسال طرح به دبیرخانه قرار شد هنرمندان علاقه‌مند آثار و سوابق حرفه‌ای‌شان را ارسال کنند تا با بررسی آثار و پیشینه هنرمندان تعدادی از آنها انتخاب شوند و در محیطی کارگاهی زیر نظر ۳ استاد گرافیست به ایده پردازی و اجرای طرح بپردازند. در واقع به جای اینکه هنرمند در آتلیه و منزل به ایده‌پردازی و اجرای طرح بپردازد تمام این مراحل را با همفکری اساتید منتخب در کارگاه پیاده می‌کند.

وی درباره علت تصویب این روش برای رویداد بهارستان اظهار داشت: با توجه به اینکه در ۲ دوره قبل هم دبیر بخش گرافیک طرح استقبال از بهار بودم تصمیم گرفتم برای جلوگیری از تکرار در طرح‌ها و ایده‌های ارسالی به دبیرخانه روش کار را تغییر دهیم. این روش در میان گرافیست‌ها بسیار مرسوم است اما تا به حال هیچ‌گاه در برگزاری یک جشنواره و رویداد هنری این روش انتخاب نشده بود.

دبیر بخش گرافیک رویداد بهارستان همچنین تصریح کرد: هنرمندان ۸ بهمن انتخاب می‌شوند و در ۳ نوبت ۱۵-۱۶ بهمن، ۲۲-۲۳ بهمن و ۲۹ و ۳۰ بهمن در کارگاه‌ها مشغول به فعالیت می‌شوند. در نهایت ۲۵ اثر را انتخاب خواهیم کرد و بر اساس جغرافیای شهر، پراکندگی فرهنگی این آثار به نمایش گذاشته می‌شوند.

وی یادآور شد: در این دوره هنرمندان استقبال خوبی از رویداد «بهارستان» داشته‌اند، از این رو امیدوارم با این تغییر رویکرد شاهد خلاقیت و نوآوری بیشتری در ارائه آثار باشیم.

منبع

 

поворотная wifi камераwhat is the weather in tanzania100 waterproof car cover priceспортивная амуниция

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ