Take a fresh look at your lifestyle.

معضلات اجتماعی در تصویرسازی های طراح لهستانی Sebastian Pytka

0

سباستین پیتکا، هنرمند و طراح گرافیک جوان لهستانی است که نگاه جالب و مهمی نسبت به وقایع و موضوعات جامعه اطراف خود دارد. او از طریق تصویرسازی دیجیتالی، طراحی گرافیک و نقاشی روی بوم، سعی دارد تا مشکلات جامعه‌ی امروز را به تصویر بکشد، مشکلاتی اساسی که در زندگی روزمره‌ی ما وجود دارند و بی توجهی نسبت به آن‌ها عواقب جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. سباستین برای این کار از استعاره‌های بصری مفهومی استفاده کرده است. او در این مجموعه از معضلاتی همچون سرنوشت کودکان پس از طلاق، تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر زندگی ما، حمل سلاح در کشورهای آمریکایی توسط شهروندان در کنار ادعای مبارزه با تروریسم و نیز نگرانی‌های مربوط به روابط سرد میان افراد سخن گفته است.

در واقع می‌توان گفت عمده‌ی این مشکلات در نتیجه مدرن شدن زندگی انسان و عقب ماندن فرهنگ از سرعت پیشرفت وسایل ارتباط جمعی و نیز افزایش روحیه خشونت طلبی در بین انسان‌ها بوجود آمده‌اند.

در ادامه آثار تصویرسازی های سباستین پیتکا را پیرامون مسائل اجتماعی مشاهده می‌نمایید:

sebastianpytka (1)sebastianpytka (2)sebastianpytka (3)sebastianpytka (4)sebastianpytka (5)sebastianpytka (6)sebastianpytka (7)sebastianpytka (8)sebastianpytka (9)sebastianpytka (10)sebastianpytka (11)sebastianpytka (12)sebastianpytka (13)купить духи фиджихарьков тур выходного днянакидка Roverdatakam

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ