Take a fresh look at your lifestyle.

سرنوشت مزایده فضاهای تبلیغاتی در بزرگراه اصفهان – کاشان

0


چندی است که برگزاری برخی از مزایدات با قیمت های سر سام آوری طی دوره های مختلف در شهرهای بزرگ کشور اجرا می گردد و تقریبا هیچ شرکت کنند ه ای حاضر به پذیرش مزایده نیست و یا اگر هم شرکت کننده ای وجود داشته باشد تعداد معدودی است. مزایده تابلوهای تبلیغاتی بزرگراه اصفهان – کاشان هم از این دسته مزایدات می باشد که از این ویژگی مستثنی نبوده و در همین راستا مجله خبری محیطی بر این برآمد تا علت تعدد برگزاری مزایدات این بزرگراه را جویا شود.

به گزارش خبرگزاری محیطی دات کام شرکت سهامی خاص ساخت و نگهداری آزاد راه اصفهان – کاشان سومین بار است که برای واگذاری فضاهای تبلیغاتی آزاد راه اصفهان تا کاشان که اعم از تابلوهای تبلیغاتی و استندهای موجود و پیشانی عوارضی ها و تابلوهای قابل احداث می باشد اقدام نموده است و اما بر طبق تحقیقات صورت گرفته از منابع آگاه اینطور بیان شده که این مزایده برای پنجمین یا هفتمین بار است که برگزار گریده و هیچ یک از شرکت های تبلیغاتی حاضر به ارائه پیشنهاد برای این مزایده نشده اند!؟

مجله خبری محیطی برای اطلاع دقیق تر از تعداد مزایدات برگزار شده به سراغ معاونت اداری و مالی این سازمان رفت تا پاسخ های شفاف تری را دریافت نماید.

ساعدی در پاسخ به پرسش خبرنگار ما در خصوص اینکه این مزایده برای چندمین بار برگزار شده چنین پاسخ داد : این مزایده در سه مرحله اجرا گردیده است که در اولین مرحله هدف کشف قیمت ها و ارزیابی کیفی در این زمینه بوده و دو مزایده دیگر مزایده اصلی محسوب می شود که با قیمت کارشناسی شده تعیین گردیده و نسبت به مزایده ی دوره اول کاهش قیمت داشته است.

معاونت اداری و مالی این سازمان سهامی خاص ،دلیل اینکه هیچ شرکت کننده ای حاضر به پذیرش در مزایدات نبوده گفت : در دور دوم این مزایده یک شرکت کننده وجود داشته که چون قیمت پیشنهادی با قیمت کارشناسی مغایرت داشت پذیرفته نگردید و از طرفی به دلیل اینکه در این آزاد راه تاکنون هیچ گونه تبلیغاتی صورت نگرفته،شرکت های تبلیغاتی در اثر بخش بودن یا نبودن تبلیغات تردید دارند.

وی افزود:«تقریبا از برج ۱۰ و ۱۱ سال گذشته چند عدد تابلو تبلیغاتی در این آزاد راه اضافه نموده ایم و حدود ۱۰۰۰ متر فضای خالی وجود دارد که هر متر مربع بین ده و نیم تا یازده میلیون تومان ارزش گذاری شده است و این قیمت گذاری بر اساس متراژ و فضا و قیمت پایه گذاری ارزیابی گردیده و کاملا کارشناسی شده است.»

در پایان در خصوص شرکت کنندگان در آخرین مزایده گفت : هنوز نتایج اعلام نگردیده و اگر یک شرکت کننده هم وجود داشته باشد که قیمت پیشنهادی آن برابر با قیمت کارشناسی شده باشد پذیرش خواهد شد.

منبع : مجله خبری محیطی

۳GТашкент укладка разнодлинного паркетаsun shade car windscreenвидеорегистратор отзывы

ارسال یک پاسخ