Take a fresh look at your lifestyle.

نمایشگاه تصویرسازی «کودک قهرمان» برپا شد

0

نمایشگاه گروهی تصویرسازی «کودک قهرمان» در گالری ایده برپا شده است و تا یکم بهمن‌ماه میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان به تصویرسازی خواهد بود.

نمایشگاه تصویرسازی «کودک قهرمان» کار مشترک هنرجویان مدرسه ایده و خانه هنر آمل، زیر نظر استادانی مانند پژمان رحیمی‌زاده، کمال طباطبایی، مانلی منوچهری و ابراهیم گنجیان از شامگاه ۲۶ دی‌ماه آغاز به کار کرده است.

زهره سادات میرغضنفر، گردآورنده نمایشگاه «کودک قهرمان» در این‌باره گفت: با تعاملی که صورت گرفت، آثار شش نفر از منتخبان مدرسه ایده و هفت نفر از منتخبین خانه هنر آمل با موضوع «کودک قهرمان» گردآوری شده و در نهایت، بیش از ۲۶ اثر از این هنرمندان جوان در این نمایشگاه به‌نمایش گذاشته شد.

او با بیان این‌که این آثار با تکنیک آزاد خلق شده‌اند، افزود: براساس هماهنگی‌های صورت‌گرفته، این نمایشگاه ماه آینده در خانه هنر آمل نیز برپا خواهد شد.

در نمایشگاه تصویرسازی «کودک قهرمان» آثاری از فائقه دوامی، گلشن یکتائیان، سارا قدس، زهره نیکخواه، زهره سادات میرغضنفر و حسنا آخوندی از مدرسه ایده و همچنین مهسا ساکت تبار، مارال امیری، ماریا لطفی، فائزه فلاح، یگانه یعقوب‌نژاد، فاطمه شاکری و شکوفه محققی از خانه هنر آمل ارائه شده است.

این نمایشگاه در گالری ایده واقع در خیابان خردمند شمالی، خیابان هجدهم، پلاک ۲۵ میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان تصویرسازی خواهد بود.

 

منبع

PHL44 Recon Honey Trap Ambercar cover toyota camryстоимость тура во вьетнамАксессуары

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ