Take a fresh look at your lifestyle.

اسپانسر سازمان لیگ دیگر قصد همکاری ندارد

0

 

 

کانون-ایران-نوین۲

مریم شفیعی مدیر عامل شرکت تبلیغاتی ایران نوین که در دو فصل اخیر مسئول تبلیغات محیطی بازی های لیگ برتر بوده است در گفتگویی عنوان کرد دیگر سمت ورزش نمی آید.
شفیعی با تاکید بر اینکه مشکلات پیش آمده باعث شده ایران نوین قید فوتبال و ورزش را بزند ، افزود : «نمی دانم آقایان چرا نمی گذاشتند تبلیغات بانک ها در بازی ها دیده شود . بعد هم رفتند شایعه کردند با سازمان لیگ تبانی کردیم . تبانی می کنند درآمد بالا برود نه اینکه افت کند . بلایی سرم آمد که دیگر دنبال فوتبال نمی روم . »
شفیعی تاکید کرد : این آمادگی را داشته که قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی هم با سازمان لیگ ببندد اما به دلیل همین مشکلات قرارداد فعلی را که در پایان فصل به پایان می رسد را تمدید نمی کند .
سال پیش سازمان لیگ قرارداد ۱۶۰ میلیاردی با شرکت ایران نوین امضا کرد و به موجب آن تبلیغات محیطی دور زمین به مدت دو سال در اختیار این شرکت قرار گرفت، رقمی که می‌توانست بسیاری از مشکلات باشگاه های ایرانی را حل کند ولی در عمل ایران نوین نتواست به تعهدات خود عمل کند. سال اول به دلیل این که ۳ هفته از بازی‌های لیگ برتر پخش نشد و تبلیغات دورزمین به جای ۳ ردیف در ۲ ردیف قرار گرفت این شرکت حدود ۲۰ میلیارد تومان از سازمان لیگ غرامت گرفت و در نهایت هم از ۴۰ میلیارد پول باقی مانده از قرارداد سال اول تنها بیست و چند میلیارد تومان دست فوتبال را گرفت. اما از قرارداد ۱۰۰ میلیاردی سال دوم شرکت ایران نوین تقریبا پولی به سازمان لیگ نداده است و این موضوع حسابی مدیران این سازمان و البته باشگاه‌های لیگ برتری را نگران کرد .
مهدی تاج ، رئیس سازمان لیگ که ۲ سال پیش با عقد قرارداد با شرکت ایران نوین چهره یک فرد فاتح را به خود گرفته بود، حالا یک فرد شکست خورده است چرا که نه تنها نتوانسته درآمد اضافی برای فوتبال ایران داشته باشد، بلکه حالا بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری مشکلات مالی خود را از چشم او می‌بینند. هرچند عملکرد سازمان لیگ در ۴ سال ریاست مهدی تاج از نظر نظم برگزاری بازی‌ها شکل خوبی داشته است، اما از نظر مالی او هرگز موفق نشده نام خود را به عنوان یک مدیر موفق مطرح کند چرا که او نه در استرداد تبلیغات محیطی موفق بوده است و نه در عقد قرارداد با صدا و سیما بابت حق پخش تلویزیونی.
شرکت ایران نوین که در ابتدا با کلی سر و صدا وارد فوتبال ایران شد و خیلی‌ها را امیدوار کرد مشکلات مالی فوتبال را این بار به صورت ریشه‌ای حل می‌کند اما این شرکت هرگز به تعهدات خود عمل نکرد و در عمل دست مدیران باشگاه‌های لیگ برتری مثل سال‌های گذشته خالی ماند .
شهرام دبیری عضو هیأت رئیسه فوتبال می گوید : برای خود ما هم این اتفاق جای سوال دارد. به هرحال آن طور که به اطلاع رسانده اند این شرکت مطابق پیش بینی‌هایش در درآمدزایی موفق نبوده است و به همین دلیل هم این مشکلات برای فوتبال پیش آمده است . آنها درآمد مورد انتظارشان را از فوتبال نداشته‌اند و به همین دلیل نمی‌توانند به تعهدشان عمل کنند.
دبیری افزود : در جلسه هیأت رئیسه درباره این موضوع بحث شده است و همه از بدقولی‌های ایران نوین ناراحت هستند. پایان فصل قرارداد ایران نوین با فوتبال ایران تمام می‌شود و ما در مزایده جدید اجازه حضور ایران‌نوین را نمی‌دهیم .поисковая реклама сайтаbest time to visit tanzania and zanzibarкупить посуду онлайн россияlatest constructions Miami

ارسال یک پاسخ