Take a fresh look at your lifestyle.

آینده تو بساز! / تصویرسازی کاغذی از John Ed De Vera

0

Create-your-Future (3)

قبل‌تر هم پروژه هایی مربوط به تصویرسازیهای کاغذی منتشر کردلایم، اما به نظر میرسد خلاقیت در این موضوع حد و مرز ندارد. این بار پروژهای John Ed De Vera بنام “آینده تو بساز!” که با تکنیک تصویرسازی و برش کاغذ انجام شده است. فاکتور مهمی که این پروژه را نسبت به کارهای دیگر مشابه آن متمایز می‌کند، سایه های بی‌نقصی است که او در کار خود با ایجاد لایه‌های مناسب و تا کردن کاغذها اجرا نموده است و نتیجه‌ای که بدست آمده، یک افکت سه بعدی بسیار زیبا در ابعاد مختلف لایه‌های کار است. این پروژه در یک تابلو به ابعاد ۲۴ اینچ با استفاده از برش ۱۱ کاغذ کار شده است.

جان اددورا ، هنرمند فیلیپینی است که در چند رشته فعالیت داشته و علاقه زیادی به برش حروف و تصویرسازی روی کاغذ دارد. کارهای خلاقانه زیادی انجام می‌دهد و این قدرت خلاقیت خود را به دلیل نترسیدن از یادگرفتن چیزهای جدید بدست آورده است.

در ادامه بخشی از پروژه “آینده توبساز” را مشاهده می‌کنید :

Create-your-Future (6)Create-your-Future (7)Create-your-Future (12)Create-your-Future (2)Create-your-Future (10)Create-your-Future (1)Create-your-Future (15)Create-your-Future (13)Create-your-Future (9)Create-your-Future (11)Create-your-Future (5)Create-your-Future (8)Create-your-Future (4)Create-your-Future (14)

ЕгерьsarengettiТент от солнца для машины MINIразработчик сайтов

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ