Take a fresh look at your lifestyle.

اختصاص ۳۰۰ تابلوی تبلیغاتی به موضوع گاز گرفتگی

0

 

 

تابلوهای-تبلیغاتی-اصفهان-۳۵۰x245

دوره جدید تابلوهای تبلیغات محیطی اصفهان به موضوع ” گاز گرفتگی “ اختصاص یافت .
این دوره از تابلوهای آموزش شهروندی با عنوان “قاتل خاموش” از ۲۲ دی ماه به مدت دو هفته در سطح شهر اصفهان به نمایش گذاشته شد .
دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان عنوان کرد : در دوره قبلی تابلوهای تبلیغات شهری، طرح ها به سبک انتظاری و با عنوان “ما آن را نمی بینیم” بود و کنجکاوی شهروندان را به دنبال داشت و در دوره جدید از تبلیغات شهروندی که از ۲۲ دی ماه آغاز شده موضوع دوره قبلی که همان “مسمومیت با گاز مونوکسید کربن” بود آشکار شده است.
محمد حسن مردانی، افزود : استفاده از لوله آکاردئونی در وسایل گاز سوز، قرار دادن لوله در آب، استفاده از خم اضافه و اتصال نادرست، استفاده از بخاری بدون دودکش در محیط کوچک و بسته بودن تمام منافذ، از مهمترین موارد حادثه گاز گرفتگی است که در این تابلوها به شهروندان متذکر شده ایم .
وی با بیان اینکه هرساله در فصول سرد سال به دلیل استفاده نکردن صحیح از وسایل گازسوز و رعایت نکردن نکات ایمنی به ویژه درنصب دودکش، تعدادی از شهروندان دچار حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن می شوند، گفت : شهروندان توصیه های آموزشی تابلوهای تبلیغات شهروندی را جدی بگیرند.
دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان در پایان خاطر نشان کرد : همزمان با اجرای این طرح در ۱۲۰۰ ایستگاه اتوبوس نیز آموزش شهروندی با موضوع “گاز گرفتگی” انجام می شود.
گفتنی است، در حال حاضر ۳۰۰ تابلوی تبلیغات شهروندی در اصفهان وجود دارد که هر دوره از سوی کمیته فرهنگ شهروندی به موضوعی می پردازد .

تصاویر این تابلوهای تبلیغاتی را مشاهده نمایید :

 водосточные системы ценакупить лыжи буcar cover fabric typesзеркало заднего вида с камерой цена на

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ