Take a fresh look at your lifestyle.

۴۰۰ عدد بیلبورد با پیام های بهداشتی و سلامت در تهران

0

 

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-01-10 12:09:29Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com
I

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد : نصب ۴۰۰ عدد بیلبورد تبلیغاتی با پیام های بهداشتی و سلامت در سطح شهر تهران انجام شد .
چمران گفت : این بیلبوردهای تبلیغاتی اقدام شایسته شهرداری تهران و گامی برای فرهنگ سازی اصلاح الگوی مصرف و سبک زندگی بود .
وی افزود : یکی از راه هایی که می تواند مردم را تشویق کند و در زمینه فرهنگ سازی موثر باشد بحث تبلیغات به ویژه به شکل هنری است که این تعداد تابلوی تبلیغاتی سلامت و بهداشت، این وظیفه را به خوبی برعهده گرفته اند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با پیام های فرهنگی این بیلبوردها اظهار داشت : محور اصلی این بیلبوردها درباره ۵ موضوع : نمک، چربی، قند، سرطان و ایدز بود که متاسفانه کلانشهر تهران به نوعی با آنها روبرو است .
چمران خاطر نشان کرد : سرانه ورزش در تهران بسیار پائین است و تهران جایگاه پنجم از آخر را در سطح کشور دارد . از سوی دیگر آلودگی هوا، فشار و استرس، کار اداری و … باعث شده مردم بیشتر در معرض آسیب باشند .
وی این گونه تبلیغات محیطی را تلنگری برای شهروندان دانست تا نسبت به رفع الگوهای غلط اقدام کنند .
رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد : البته وقتی این مسائل را مطرح می کنیم باید زیرساخت های لازم نیز فراهم شود. به عنوان مثال وقتی ما مردم را تشویق به تغذیه سالم و ورزش می کنیم باید فضای مناسب برای ورزش و هوایی برای تنفس در اختیار آنها قرار دهیم .
چمران با بیان اینکه باید دیگر دستگاه ها هم به میدان بیایند، گفت : در زمینه ورزش و سلامت، دستگاه های دیگری نیز مانند وزارت ورزش و جوانان و وزارت بهداشت و درمان وظایفی دارند . یکی از وظایف شهرداری تبلیغات محیطی است که وقتی با هنر همراه شد می تواند تاثیرات مثبتی بگذارد .

تصاویر تعدادی از این بیلبوردهای تبلیغاتی را مشاهده نمایید :

 

 служба трезвый водитель москвакупить откосытайландсправка из психоневрологического диспансера москва

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ