Take a fresh look at your lifestyle.

طنز تلخ زندگی مدرن در پوسترهای John Holcroft

0

تصویرگر انگلیسی  John Holcroft درباره تاثیر رسانه‌های امروزی و زندگی مدرن بر انسان تصاویری خلق نموده است که به شیوه‌ای طنزگونه یکپارچه شدن انسان با فناوری‌های امروزی و برخی ناهنجاری‌های فرهنگی اجتماعی را بیان می‌نماید.

این تصویرسازی ها که در قابل چند پوستر ارائه شده اند، درباره معضلاتی همچون وسواس، اعتیاد به رسانه و شبکه‌های اجتماعی، سیستم بانکداری، افزایش چاقی، یکنواختی زندگی کارمندی و شغل‌های کم تحرک بحث می کند. جان هولکرافت قصد دارد با بیانی لطیف خطراتی را که در کمین انسان ها در زندگی مدرن است بیان کند.

پس از دیدن این آثار که در ادامه آمده اند به این نکته پی خواهیم برد که گویا ابزار مدرن رسانه‌ای هستند که انسان را در اختیار گرفته اند بجای آنکه انسان آنها را برای تسهیل زندگی خود بکار بندد.

satiricalillustrations (4)

satiricalillustrations (15)

satiricalillustrations (1)satiricalillustrations (3)satiricalillustrations (5)satiricalillustrations (6)satiricalillustrations (7)satiricalillustrations (8)satiricalillustrations (9)satiricalillustrations (10)satiricalillustrations (11)satiricalillustrations (12)satiricalillustrations (13)satiricalillustrations (14)самостоятельное продвижение сайта в яндексечехол Fordcar seat covers reviews ukнужна раскрутка

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ