Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات خلاقانه نوشیدنی۷ Eleven

0


   Eleven

فروشگاه های زنجیره ای Eleven 7دست به تبلیغات خلاقانه ای برای تبلیغ نوشیدنی های خود زده است تبلیغات خلاقانه نوشیدنی  ۷Eleven به شکل عدد هفت است که در آن یک نی گذاشته شده است و در وسط این تبلیغات خلاقانه نوشیدنی تبلیغات خلاقانه نوشیدنی۷ Eleven کلمه  Eleven مشاهده می شود کلمه  Eleven در اینجا به معنی محصولات نوشیدنی است که در این فروشگاه به فروش می رسد  تبلیغات خلاقانه نوشیدنی ۷ Eleven تعداد زیادی از مردم را به خرید این نوشیدنی های خوشمزه ای که در فروشگاه ۷ Eleven وجود دارد وادار کرده است.

 

آژانس تبلیغاتی:Miami Ad School San Francisco, ایالات متحده آمریکا
مدیر هنری: Felipe Mollica

در مورد فروشگاه های زنجیره ای  ۷ Eleven

فروشگاه های زنجیره ای و بین المللی ۷ Eleven سون یکی دیگر از مراکز بسیار خوب و مقرون به صرفه برای خرید و تهیه و تامین مایحتاج روزانه می باشد. این فروشگاه در سال ۱۹۲۷ در دالاس ایالت تکزاس آمریکا و با عرضه نان ، تخم مرغ ، انواع نوشیدنی، فست فود، شیر و برخی دیگر از محصولات لبنی و … و با نام ice houses آغاز بکار کرد و بزودی توانست علاوه بر توسعه بیزنس خود در آمریکا در بسیاری از کشورهای دنیا برند خود را در قالب فروشگاه های زنجیره ای گسترش دهد.
نام ۷Eleven در سال ۱۹۴۶ برای این فروشگاه ها مورد استفاده قرارگرفت و به ثبت رسید و در واقع اشاره به مدت و ساعت کاری این فروشگاه ها داشت که از ۷ صبح تا ۱۱ شب ادامه داشت هرچند که عملا” از سال ۱۹۶۳ این فروشگاه ها بصورت ۲۴ ساعت دایر و به فعالیت پرداختند. گسترش بیشتر این فروشگاه ها در سطح بین المللی مدیون شراکت یک شرکت ژاپنی در سهام شرکت آمریکایی و در سال ۱۹۹۱ اتفاق افتاد.
تعداد شعبه های این فروشگاه در سال ۲۰۰۷ در آمریکا به ۱۰۰۰ فروشگاه رسید این مجموعه در حال حاضر در ۱۶ کشور دنیا ۳۷۰۰۰ شعبه دارد شعبه های این فروشگاه در هر کشور توسط مدیریت واحد در همان کشور و تحت برند واحد اداره می شود. اولین فروشگاه ۷ Eleven   در کوالالامپور پایتخت مالزی  در سال ۱۹۸۴ افتتاح شد در اکتبر ۲۰۰۸ هزارمین شعبه در مالزی آغاز بکار کرد و در حال حاضر بیش از ۱۳۰۰ شعبه فعال هستند هر شعبه بیش از ۲۰۰۰ قلم از کالاها و اجناس مورد نیاز را عرضه می کند.علاوه بر تخفیف های خاص و بقول خودمان حراجی هایی که در طول سال در این فروشگاه به مشتریان عرضه می شود همه ساله از ۷ نوامبر تا ۱۱ جولای سالگرد تولد این فروشگاه جشن گرفته می شود که تخفیف های خاص عرضه می گردد.

 

оптимизация и продвижения сайтовтур шри ланка мальдивыкупить гарнитурупиар сайт

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ