Take a fresh look at your lifestyle.

سرویس اشتراک ویدیو آپارات رکورد زد!

0

در دنیای امروز یکی از مهمترین بخش‌های مارکتینگ یا بازاریابی بحث داغ دیجیتال مارکتینگ است؛ مفهومی که این روزها طرفداران زیادی را در بین بازاریابان و صاحبان کالا و خدمات برای خود دست و پا کرده است.

در این حوزه یکی از مهمترین و البته تاثیرگذارترین ابزارها در حوزه دیجیتال مارکتینگ تولید محتوای ویدئوی است.
ویدئو مارکتینگ در دنیای تبلیغات امروز توانسته است جای خود را به خوبی باز کند و نمود آن را می‌توان در واژه وایرال ویدئو دید که در میان مردم بسیار جا افتاده است و صاحبان کالا و خدمات آرزو دارند که یک ویدئوی وایرال بسازند! طبق آمار پیش‌بینی شده در سال ۲۰۱۸ بیش‌از ۷۹% از ترافیک وب مربوط به ویدئو خواهد بود.

در دنیا بسترهای مختلفی برای انتشار ویدیو وجود دارد که از محبوب‌ترین آنها می‌توان به یوتیوب Youtube، ویمئو Vimeo و دیلی‌موشن Dailymotion اشاره کرد.
در ایران سرویس اشتراک‌ ویدیو آپارات سال‌هاست که فعالیت می‌کند و توانسته در نبود رقبا جایگاه مناسبی برای خود باز کند.

این سرویس اشتراک‌گذاری ویدیو به‌تازگی توانسته به رکود شش میلیون نمایش ویدئو و نزدیک به دو میلیون بازدیدکننده منحصربه‌فرد در روز برسد، عدد و رقمی که نشان می‌دهد صاحبان برند باید بیش‌از پیش در حوزه ویدئو مارکتینگ سرمایه‌گذاری کنند.

یکی از مهمترین مزایای آپارات جدا از بحث نبود رقبای اصلی، گردآوری محتوای بومی و به زبان فارسی است که در بسیاری از مواقع کمک شایانی به کاربران فارسی زبان می‌کند.
aparatlogo_fa_color
جالب است اگر بدانید بعد از ایران که بی‌شک بیشترین سهم بازار ترافیک آپارات را دارد، کشورهای آمریکا، آلمان، انگلستان و هندوستان قرار دارند.

آپارات در تلاش است تا بتواند سردمدار تبلیغات ویدئوی در ایران باشد و برای اینکار از هر راهکاری استفاده می‌کند، برای مثال می‌توان به برگزاری دو دوره مسابقه اعجوبه‌های ایرانی اشاره کرده که در دسته مسابقات استعدادیابی جای می‌گیرد که به شخصه با کیفیت برگزاری آن موافق نیستم.
در این میان سرویس فیلیمو که به اجاره فیلم و سریال می‌پردازد ایده بسیار خوبی بوده و به نظر من برای بازار داخلی بسیار نیاز بود، حتی در شرایطی که نزدیک بود پای رقبایی چون نتفلیکس به کشور باز شود که البته فیلتر شد.
aparat
در هر صورت به‌نظر من حتی صاحبان آپارات باید تلاش کنند تا پای رقبا به بازار باز شود چرا که در بازار بی‌رقیب خلاقیت و کیفیت از بین می‌رود، بلایی که سال‌هاست بر سر صنعت خودروسازی ما آمده است.

شما می‌توانید ویدئوهای متنوعی از تیزرهای تبلیغاتی و کمپین‌های بازاریابی را در صفحه مجله اینترنتی آیمارکتور در آپارات مشاهده کنید.

тент Zimmerизготовление пружин киевТашкент паркет циклевка покрытие лакомсправка ۸۶ цена на

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ