Take a fresh look at your lifestyle.

اکران گسترده تبلیغات محیطی بانک شهر در تبریز

0

 

بیلبورد-تبلیغاتی-بانک-شهر۱۰

 

مدیر کل روابط‌ عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز از اکران گسترده تبلیغات محیطی بانک شهر به صورت رایگان در این شهر خبر داد.
میراعتماد عمادی با اشاره به تعامل مناسب شهرداری تبریز و بانک شهر اظهار کرد : تبلیغات محیطی بانک شهر به صورت گسترده و رایگان، در تمامی بیلبوردهای تبلیغاتی نقاط مرکزی و ورودی‌های شهر تبریز اکران شده است .
وی ادامه داد : این تبلیغات در پیشانی پل‌ها و همچنین پل‌های عابر پیاده و نقاط پرتردد شهر در ابعاد بزرگ به اکران درآمده است .
مدیر کل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز افزود : همچنین خدمات بانک شهر از طریق رادیو سراسری تبریز، برنامه‌های تلویزیونی مربوط به شهرداری و رسانه‌های شهری مانند خبرگزاری “شهریار” نیز اطلاع‌رسانی می‌شود و همچنین فضاهای مختلف شهرداری مانند فرهنگسراها نیز به این موضوع اختصاص یافته است .
عمادی در پایان خاطر نشان کرد : اکران بیلبوردهای تبلیغاتی بانک شهر به صورت رایگان و گسترده در سایر شهرها مانند : تهران ، البرز ، اصفهان ، مشهد، ساوه، قزوین و … نیز انجام شده است .радар-детектор в зеркале заднего видатуры в танзанию из краснодаракупить справку о болезни в институтMiami ARIA on the Bay

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ