Take a fresh look at your lifestyle.

مزایای ایجاد گروه‌ در رسانه‌های اجتماعی – اینفوگرافیک

0

Why-Should-You-Start-A-Social-Media-Group-For-Your-Company_Why-Should-You-Start-A-Social-Media-Group-For-Your-Company-title

آیا تا به حال به مزایای ایجاد گروه‌ در رسانه‌های اجتماعی فکر کرده‌اید؟

چند وقت پیش برای بازاریابی یک کسب‌وکار کوچک بیرون از ایران، و جذب کاربر جدید (User Acquisition) به واسطه هر کسی از هر جای دنیا تلاش می‌کردم تا کسی راجع به آن‌ها چیزی بنویسد تا کاربران بیشتری جذب کنند.

یک دوست روسی دارم که پیش از این در سیلیکون ولی یک استارتاپ در زمینه سرویس‌های میتنی بر ابر (Cloud based Services) داشت و آن را فروخت. او به من پیشنهاد کرد که به جای پیدا کردن وبلاگ‌نویسانی با وبلاگ‌های پر طرفدار از گروه‌ها در رسانه‌های اجتماعی کمک بگیرم.

به پیشنهاد دوستم مطلبی نوشتم، گروه‌های مرتبط فیسبوکی را پیدا کردم و در آن‌ها عضو شدم. مطلبی که نوشته بودم را با روش‌های مختلف و متناسب به گروه‌ها در آن به اشتراک گذاشتم. هر کسی سوالی می‌پرسید جواب می‌دادم،‌مطالب دیگران را می‌خواندم و نظراتم رابه آن‌ها می‌گفتم.

این فعالیت ساده دلیل  تاثیر زیادی بر نرخ جذب کاربر آن‌ها داشت ودر آن مدتنرخ جذب کاربر آن‌ها چند برابر شد. 

کمی بعدتر برای کسب‌وکار دیگر همین روش را امتحان کردم و بازهم جواب گرفتم. این بار یک گروه هم خودم ساختم و فایده‌اش این بود که من این را شروع کرده بودم و می‌توانستم به مطالب گروه جهت دهم (معمولا وقتی کسی وارد گروهی می‌شود با توجه به مطالب قبلی، مطالب مرتبط به اشتراک می‌گذارد).

بوووووووووم! این بار علاوه بر افزایش نرخ جذب کاربران، نرخ بازگشت آن‌ها دو برابر شد و این رشد باعث شد تا سرمایه خیلی خوبی جذب کنند.

 

آیا به دنبال راه‌های جدیدی برای در ارتباط بودن با کاربرانتان در رسانه‌های اجتماعی هستید؟

اینجا یک اینفوگرافیک از salesforce برای شما ترجمه کردم. در این اینفوگرافیک شما با مزایای ایجاد گروه‌ در رسانه‌های اجتماعی (گروه‌ها/جوامع در فیسبوک، لینکدین، گوگل+) آشنا می‌شوید و می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.
why-should-you-start-social-media-group-for-your-company

купить видео регистраторотопление мансардыкулер для воды ценадатакам g5

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ