Take a fresh look at your lifestyle.

کمپین تبلیغاتی “خیلی ساده اتفاق می‌افتد!” / امیر صحاف نیا

0

خیلی ساده اتفاق می افتد! جمله ایست که باید به بهترین نحو ممکن مخاطب را با خود درگیر نماید. یک اتفاق ساده که بتواند به بیننده القا نماید هر لحظه خطر در کمین اوست و باید برای پیشگیری از آن اقدامی نمیاد. شرکت های بیمه مهم ترین هدفی که دارند، آگاه سازی مردم از اتفاقاتی است که خیلی ساده ممکن است برای هرکسی رخ دهد و آن ها را غافل گیر نماید.

شرکت بیمه مرکزی این شعار تبلیغاتی را انتخب نموده و از امیر صحاف نیا می خواهد تا آن را به تصویر کشد. امیر صحاف نیا از ساده ترین وسیله برای رخ دادن یک حادثه استفاده می کند تا بیننده را به هدف و پیام مورد نظر نزدیک نماید. مچاله شدن یک کاغذ خیلی ساده اتفاق می افتد اما نتیجه ای که در بر دارد در اینجا متفاوت است. او سعی کرده است یک اتفاق خیلی ساده را با عواقب خیلی دشوار جلوه دهد که تا حد زیادی موفق هم بوده است. پاره شدن کاغذ که منجر به از دست دادن یک دست می شود نیز از همین شعار بر آمده است.

تصاویری که مشاهده می نمایید مربوط به کمپین “خیلی ساده اتفاق می افتد!” به سفارش بیمه مرکزی اثر امیر صحاف نیا می باشد :

smply-happening -amir-shsfnia (6)smply-happening -amir-shsfnia (1)smply-happening -amir-shsfnia (5)smply-happening -amir-shsfnia (7)smply-happening -amir-shsfnia (10)smply-happening -amir-shsfnia (2)smply-happening -amir-shsfnia (8)smply-happening -amir-shsfnia (9)smply-happening -amir-shsfnia (4)smply-happening -amir-shsfnia (3)

در یک نگاه

smply-happening -amir-shsfnia (3)

smply-happening -amir-shsfnia (6)

smply-happening -amir-shsfnia (1)

smply-happening -amir-shsfnia (5)

smply-happening -amir-shsfnia (7)

smply-happening -amir-shsfnia (10)

smply-happening -amir-shsfnia (2)

smply-happening -amir-shsfnia (8)

smply-happening -amir-shsfnia (9)

smply-happening -amir-shsfnia (4)

seo service specialistкупить профнастил ценаработа в москве посудаКарты памяти

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ