Take a fresh look at your lifestyle.

تابلوهای غیر مجاز در استان مازندران جمع آوری می شود

0

 

مدیرکل-حمل-و-نقل-و-پایانه-های-استان-مازندران۱

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران از جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز در حاشیه راه‌های برون‌ شهری استان مازندران خبر داد .
احمد آفرین محمدزاده عنوان کرد : در راستای ارتقای ایمنی تردد و پیش‌گیری از تصادفات رانندگی، تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز در حاشیه راه‌های برون‌ شهری استان جمع آوری می شود .
وی افزود : تابلوها و ساخت‌ و ساز غیرمجاز در حریم راه‌ها یعنی استقبال از پیامدهای ناگوار ترافیکی و نا امنی شدید در سطح محورها و همین طور محدودیت اراضی برای توسعه و تعریض محورها که این مسائل می‌تواند در سطح وسیع‌تر عاملی برای رکود توسعه همه‌جانبه مازندران باشد .
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران اظهار داشت : براساس قانون ایمنی راه‌ها، نصب هرگونه تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه‌های کشور صرفا با مجوز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و در استان‌ها با مجوز اداره‌ کل حمل و نقل و پایانه‌ها انجام می‌شود .
این مسئول تصریح کرد : گاهی مشاهده می‌شود که برخی اشخاص حقیقی و حقوقی به دلیل نا آگاهی از قوانین و مقررات، به صورت خودسرانه اقدام به نصب تابلوهای تبلیغاتی و اختصاصی در حاشیه راه‌ها می‌کنند که این اقدام آنها، سبب دیده نشدن تابلوهای راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان شده و در نتیجه با بروز اختلال در تردد ایمن وسایل نقلیه سبب سوانح رانندگی می‌شود .
محمدزاده خاطر نشان کرد : متقاضیان نصب تابلوهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی حاشیه راه‌ها می‌توانند با مراجعه به اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان و آگاهی از اصول مکان‌یابی و معیارهای فنی و رعایت قوانین و مقررات ایمنی عبور و مرور و ترافیک، ضمن نصب تابلو با اخذ مجوز به ارتقای ایمنی تردد کمک کنند، در غیر این صورت تابلوهای منصوب به عنوان تابلوهای غیرمجاز شناخته شده و براساس قوانین و مقررات نسبت به قلع و قمع و جمع‌آوری آنها اقدام می‌شود.
وی در پایان گفت : به منظور جلوگیری از هرگونه ساخت‌ و ساز غیرمجاز در زمینه نصب تابلوها و بیلبوردهای اختصاصی و تبلیغاتی در حریم راه‌های استان و جمع‌آوری و قلع و قمع آن، این اداره‌ کل نسبت به انتخاب پیمانکار با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی استان و دستگاه‌های متولی کرده است و براساس قانون ایمنی راه‌ها و راه‌آهن ، دستگاه‌های متولی مسئول برخورد با این‌گونه ساخت‌وسازهای غیرمجاز هستند.

 тест английский языкVolvoкупить 3d телевизорbest search engine marketing companies

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ