Take a fresh look at your lifestyle.

کمپپین بازاریابی شیلا”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار

0

کمپین‌های اجتماعی Social Campaigns یکی از اتفاقاتی است که برندها می‌توانند بصورت مشارکتی از مخاطبین خود دعوت کنند که به‌راحتی به آنها بپیوندند.

برند فست فود زنجیره‌ای شیلا که در برنامه‌های برندینگ خود بصورت برنامه‌ریزی شده و غیرسنتی عمل می‌کند، در ادامه برنامه‌های بازاریابی و برندینگ خود در اولین حضور خلاقانه‌اش با سرویس موتوری هات داگی شکل شروعی تازه داشت.

پیک-موتوری-شیلا---هات-داگ

اما  این بار شیلا در حوزه مسئولیت اجتماعی سازمانی CSR ، کمک به کودکان خیابانی را با همکاری انجمن حمایت از کودکان کار آغاز کرده است.

کمپپین بازاریابی “ بنشان به لبش لبخند ” برای حمایت از کودکان کار در شعب منتخب فست فودهای شیلا بدین ترتیب اجرا می‌شود که مخاطبین با کشیدن هر لبخند روی صورتک‌های مشخص شده، مشارکت خود را در این کمپین با شیلا اعلام می‌کنند و برند شیلا به ازای هر مشارکت مردمی ( خلق لبخند بر روی صورتک‌ها ) ۱۰۰۰۰ ریال به انجمن حمایت از کودکان کار اهدا می‌کند.
shila-campaign
کمپین‌های خیریه از اتفاقات بسیار مهم در بازاریابی محسوب می‌شود که علاوه بر تاثیرات بازاریابی می‌تواند در ارتقا هویت برند و مقبولیت اجتماعی آن موثر باشد. ولی این ابزار نیز مانند تمام ابزارهای بازاریابی اگر بدرستی و در جایگاه و زمان مناسب استفاده نشود می‌تواند تاثیرات مخربی بر روی برند بگذارد و یک برند را به سوءاستفاده از احساسات اجتماعی متهم کند.

campain-shila1

کمپین بازاریابی شیلا به‌نام « بنشان به لبش لبخند » در شبکه‌های اجتماعی نیز با هشتگ #لبخندبنشان قابل پیگیری است و این بستر برای طرفداران شیلا مهیا شده است تا با انتشار و مشارکت این عمل خیرخواهانه در فراگیر شدن کمپین مذکور اقدام کنند.

بنشان-به-لبش-لبخند

продвижение сайта статьягде купить справку ۰۸۶справка купить спбвидеорегистратор с антирадаром ۲۰۱۳

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ