Take a fresh look at your lifestyle.

دوزادهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات آغاز بکار کرد

0

 

 

 

بنرهای-تبلیغاتی-نمایشگاه-بین-المللی-تبلیغات-تهران

دوزادهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته، با مشارکت بیش از ۳۳۰ شرکت داخلی و خارجی در تهران آغاز بکار کرد.
نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته به طور همزمان با سومین دوره نمایشگاه بین المللی خشکبار، آجیل و میوه های خشک ایران و همچنین نهمین دوره نمایشگاه بین المللی تجهیزات فروشگاهی، کالا و خدمات، امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شروع به فعالیت کردند .
گفتنی است ، در این دوره از نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته ،تازه ترین روش ها، فنون، فناوری ها و صنایع مرتبط با بازاریابی و تبلیغات به معرض نمایش گذاشته شده اند . همچنین نمایندگانی از ۱۲ کشور آلمان، ترکیه، بلژیک، امارات متحده عربی ، کره جنوبی، تایوان، هند، هنگ کنگ، سریلانکا، چین، ایتالیا و اسپانیا در این نمایشگاه حاضر شده اند .
بر اساس این گزارش ، سومین نمایشگاه بین المللی خشکبار، آجیل و میوه های خشک ایران نیز انواع خشکبار، آجیل و میوه های خشک و همچنین تجهیزات و صنایع مختلف مربوط به فرآوری و بسته بندی های صادراتی خشکبار به نمایش گذاشته شده است.
به طور میانگین سالیانه بیش از دو میلیارد دلار خشکبار از ایران به ۵۰ کشور مختلف صادر می شود و آلمان، آمریکا، فرانسه، انگلستان، سوئد، لهستان، نروژ، پرتغال، قطر، امارات، عربستان، کویت، چین، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا و روسیه از جمله وارد کنندگان محسوب می شوند .
در نهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات فروشگاهی، کالا و خدمات نیز علاوه بر شرکت های داخلی، شرکت و نمایندگی برخی از کشورهای خارجی از جمله : ترکیه، چین، کره جنوبی، آذربایجان، تایوان، اتریش، ایتالیا، انگلیس و روسیه حضور دارند و جدیدترین کالاها، خدمات و صنایع مربوط به این حوزه را ارایه و در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.
همچنین تجهیزات مورد نیاز فروشگاه ها، مجموعه های فروشگاهی و رستوران های زنجیره ای از جمله : یخچال های ویترینی، سردخانه ها و دستگاه های بارکد زن و بارکدگیری ارایه شده است.
بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران ، سالانه ۸۰ تا ۸۵ نمایشگاه بین المللی، تخصصی و اختصاصی از سوی این شرکت برپا می شود .
حسین اسفهبدی معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت پیش از این اعلام کرد : توسعه روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای جهان از اولویت های دولت تدبیر و امید به شمار می رود و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران فعالانه در اغلب نمایشگاه های بین المللی کشورهایی که می توانند شرکای تجاری قابل اعتماد و ارزنده ای برای میهن اسلامی باشند، شرکت می کند .
لازم به ذکر است ، این سه نمایشگاه تا روز سه شنبه ۱۵ دی برقرار است و از ساعت ۹ صبح لغایت ۵ بعد از ظهر پذیرای علاقمندان و متخصصان گرامی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران است .видеоглазок с записьюкупить анализы спбпегас подбор турарадар детектор новосибирск

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ