Take a fresh look at your lifestyle.

کمپین بازاریابی کوکاکولا برای افراد کوررنگ و چالش رنگ لباس

0

به تازگی کمپین بازاریابی از کوکاکولا Coca-Cola در دانمارک رونمایی شده است که همه مخاطبین نمی‌تواند پیام آن‌را رمزگشایی کنند.

coca-cola-colorblind-1

در نگاه اول مخاطبین اصلی این کمپین بازاریابی افراد اندکی هستند که دچار کور رنگی هستند و نوع قرارگیری نقطه‌های سبز و قهوه‌ایی به گونه‌ایی طراحی شده‌ که افراد مبتلا به کور رنگی می‌توانند پیام تبلیغ کوکاکولا را رمزگشایی کنند: « Life  زندگی»

شاید اینگونه به نظر بیاید که مگر چند درصد مردم در دانمارک دچار کور رنگی هستند، اما با طرح این سوال هدف از ارائه این کمپین اینگونه مطرح می‌شود که:
با توجه به چالشی که اخیراً با عنوان «چالش رنگ لباس» در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاد، می‌شد به این نتیجه رسید که چنین موضوعاتی بسیار قابل توجه مردم است و برای به چالش کشیدن خود و دیگران به وایرال کردن این‌چنین موضوعاتی علاقه دارند.

برای همین کوکاکولا با دانستن اینکه مخاطب اصلی در این تبلیغ افراد کمی خواهند بود ولی با اتکاء بر نتیجه بدست آمده از چالش رنگ لباس و ایجاد بستری با امکان وایرال شدن این کمپین در شبکه‌های اجتماعی به موفقیت خوبی دست یافته است.
n00182526-b

در این کمپین کوکاکولا، به‌راحتی می‌توان به هوشمندی این برند در استفاده از اتفاقات و موج‌های مردمی اشاره کرد، که از چنین اتفاقی ایده تبلیغاتی خود را با بهره‌گیری از ایده‌های آنلاین مارکتینگ Online Markerting و وایرال مارکتینگ Viral Marketing اثربخش کرده است.

ویدئویی کمپین بازاریابی کوکاکولا را ببینید:

http://podmani.ru/dj оборудование б у купитьпогода тбилисибренды белья

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ