Take a fresh look at your lifestyle.

لباس فرم شرکتی چگونه به هویت برند سود می‌رساند؟

لباس فرم شرکتی چگونه به هویت برند سود می‌رساند؟

هویت برند چیست و چرا اهمیت دارد؟

مزیت‌های یونیفرم‌های شرکتی در اهداف برندسازی

مزیت‌های لباس فرم زنانه و مردانه  در کسب هویت برند بین مصرف کنندگان

برقراری ارتباط بین لباس فرم سازمانی با هویت برند شرکت

اگر به هدف اکثر راهبردهای برند نگاه کنید، مشخص است که لباس فرم شرکتی چه‌قدر در ایجاد هویت موثر است.

برای درک اهمیت تصویر برند، باید در ابتدا ببینیم که با خود چه چیزی به همراه دارد.

هویت برند چیست و چرا اهمیت دارد؟

طبق ساده‌ترین تعریف، هویت برند تمام عناصر بصری یک برند است که توسط مصرف‌کننده درک می‌شود.

عناصر بصری شامل طراحی، علائم و رنگ‌هایی می‌شوند که در کنار یک‌دیگر تصویری قابل شناسایی را خلق می‌کنند.

اهمیت هویت فوق‌العاده بالاست.

یک هویت شرکتی یا هویت برند ثابت شده، برای مصرف‌کننده قابل شناسایی می‌شود.

به علاوه، برای مشتریان اعتمادی را فراهم می‌کند که در نتیجه منجر به وفاداری شرکتی می‌شود.

مزیت‌های یونیفرم‌های شرکتی در اهداف برندسازی

لباس فرم اداری می‌تواند روی نیروی کار درون سازمانی شما تاثیرگذار باشد.

این می‌تواند سبب دست‌یابی به اهداف برندسازی شرکت شود.

این دست‌یابی، واکنش طبیعی است که در ساختار تمام واحدهای کسب‌وکار شما ظهور می‌کند.

فراهم کردن یونیفرم شرکتی برای کارمندان سبب بالا رفتن روحیه، غرور و عزم و اراده در میان آن‌ها می‌شود.

و همچنین سبب بهبود و تقویت شرکتی می‌شود که در آن کار می‌کنند.

اجرای سیاست لباس متحد برای تمام شرکت سبب ایجاد اختیار، مسئولیت و حرفه‌ای گری می‌شود.

کارکنانی که نگرشی حرفه‌ای از خود به نمایش می‌گذارند، سبب می‌شوند تا مصرف‌کنندگان ارزش‌های اساسی برند را درک کنند.

این منجر به اعتماد و اطمینان مصرف‌کننده در رابطه مصر‌ف‌کننده با شرکت می‌شود.

کارکنانی که یونیفرم شرکت را پوشیده‌اند، محیطی را ایجاد می‌کنند که طبق ارزش‌های شرکت عمل می‌کند.

این سبب می‌شود میلی در کارکنان به وجود بیاید که برنامه‌های تجاری بیشتری شامل اهداف برندسازی انجام بدهند.

وقتی یک نیروی کار در شرکتی که کار می‌کند حس غرور داشته باشد، میل بیشتری به گسترش ملزوماتبرندسازی بین دیگران خواهد داشت.

در واقع بین کارمندان غیرمعمول نیست که وبسایت شرکت را به پروفایل‌های بازاریابی خود ضمیمه کنند.

گاهی اوقات آن‌ها برند شرکت، تصاویر و ویدئوهای دیجیتالی را به عنوان بخشی از هویت شخصی خود به اشتراک می‌گذارند.

روحیه تیمی نیز نتیجه‌ای طبیعی در پی طراحی یونیفرم‌های شرکت است. منجر به هدف افزایش آگاهی برند و توسعه هویت شرکت می‌شود.

وقتی نیروی کاری داشته باشید که سطح بالایی از روحیه تیمی دارد، شرکت شما از روابط بین واحدها سود خواهد برد.

اعضای تیم برای انجام وظایف گروهی و انفرادی خود طوفان مغزی انجام می‌دهند و تولید افزایش پیدا می‌کند.

روحیه تیمی سبب می‌شود از واحدهای بازاریابی گرفته تا روابط با مشتری، همه ارتباط بیشتری با شرکت داشته باشند.

نوآوری افزایش پیدا کرده و میل به موفقیت در اهداف شرکت افزایش پیدا می‌کند.

وقتی تمام اعضای تیم همراه باشند، تصویر برند با سرعت بالاتری حاصل می‌شود.

طراحی یونیفرم‌های شرکت راهبردی ساده است که با تشکیل شرکت آغاز می‌شود.

لباس فرم شرکتی

مزیت‌های یونیفرم‌های شرکتی در کسب هویت برند بین مصرف کنندگان

 مصرف‌کنندگان با وجود لباس فرم شرکتی ، می‌توانند ارتباطی نسبتا فوری با هویت شرکت برقرار کنند.

وقتی هویت برند شرکت آگاهی را افزایش می‌دهد، رابطه مصرف‌کننده با شرکت لحظه‌ای می‌شود.

مشتریان از طریق طراحی بصری برندسازی، با هویت برند یک شرکت مشخص ارتباط برقرار می‌کنند.

اگر یونیفرم شرکتی با طراحی مشابهی وجود داشته باشد، مصرف‌کننده پوشاک و برند کارکنان را خواهد شناخت.

بین شرکت‌ها متداول است که طراحی لباس فرم کسب‌وکار آن‌ها حول ابزار بازاریابی برند آن‌ها باشد تا هویت برند را افزایش دهند.

اگر سیاست لباس فرم واحد در تمام شرکت وجود داشته باشد، مصرف‌کننده می‌تواند در تمام لحظات ارتباط، به خصوص در خرده فروشی، عناصر برندسازی شما را ببیند.

به عنوان یک مصرف‌کننده و صاحب کسب‌وکار، شما به اندازه متوسط یک مصرف‌کننده ارتباطات برندی خواهید داشت.

این موضوع بر اساس طراحی یا هر ویژگی دیگری که در برندسازی شرکت در اولویت است، بین موسسات کوچک نیز پاسخ‌گو است.

برقراری ارتباط بین لباس فرم شرکت با هویت برند شرکت

برای استفاده از لباس فرم شرکت به عنوان راهی بادوام جهت افزایش هویت شرکت، باید لباس فرم شرکت را از آن خود کنید.

این موضوع از راه‌‌های مختلفی حاصل می‌شود.

با توجه به هر شرکت، این موضوع می‌تواند به سادگی انتخاب از طرح شبکه رنگ باشد. شاید هم برای این کار باید از زمینهموجود در شرکت استفاده کنید.

یک لحظه به پست سلطنتی نگاه کنید. رنگ لباس آن‌ها که لوگوی پست سلطنتی نیز روی بخش بالایی و سمت چپ آن است، با وبسایت همخوانی دارد.

این برندسازی از طریق لباس فرم دو دست‌آورد به همراه دارد.

لباس اداری سازمانی خود اعتماد و اعتبار را برقرار می‌سازد.

با هر ارتباط، طرح رنگ و حضور لوگوی شرکت، سبب آشنایی مصرف‌کننده با شرکت می‌شود.

اگر یک مشتری برای اولین بار از وبسایت پست سلطنتی بگذرد، طرح رنگ و لوگوی برند سبب آسودگی او می‌شود.

این نوعی از حمایت است که با آشنایی و این که همین حالا شرکت را طی ارتباط با کارکنان آن می‌شناسید فراهم می‌شود.

از طرف دیگر، مصرف‌کنندگانی که فقط از وبسایت استفاده کرده‌اند، وقتی کارکنان به در خانه می‌آیند، آن‌ها را از طریق لباس فرم‌شان می‌شناسند و به آن‌ها اعتماد می‌کنند.

شرکت‌های کوچک‌تر که به صورت محلی شناخته‌شده‌اند نیز برای دست‌یابی به هویت برند از لباس فرم شرکتی استفاده می‌کنند.

برای یک لحظه یک رستوران محلی محبوب را در نظر بگیرید. مثل رستوران البرز که لباس فرم این رستوران را هم ما طراحی و تولید کردیم .

ممکن است آن‌ها حتی وبسایت هم نداشته باشند. یا اگر هم داشته باشند آن وبسایت اولویت مصرف‌کننده برای ارتباط با رستوران نخواهد بود.

به علاوه ممکن است پوشیدن لباس فرم ساختارمند برای کارکنان رستوران موثر نباشد.

اما لباس فرم یک شکل در محیط رستوران محلی همچنان می‌تواند سبب بهبود هویت برند شود.

کارکنان می‌توانند به جای پیراهن‌های پولو یا پیراهن‌های دکمه‌دار، تی‌شرت‌هایی بپوشند که نام رستوران روی آن درج شده و عبارتی روی آن نوشته شده که مصرف‌کننده آن را به رستوران ارتباط می‌دهد.

این لباس‌های می‌توانند رنگ‌های مختلفی داشته باشند و ترتیب رنگ‌ها تشکیل دهنده زمینه (تم) اصلی رستوران باشد.

وقتی طراحی لباس فرم شرکت برای ایجاد هویت شرکتی به کار می‌رود، می‌تواند لذت‌بخش یا اعتباردهنده باشد.

بر اساس هر شرکت و زمینه موجود در آن شرکت، استفاده صحیح از لباس فرم شرکت می‌تواند تعیین شود.

نکته مهمی که باید یادآوری شود این است که وقتی یک زمینه ایجاد می‌شود، باید به عنوان یک راهبرد متمرکز برندسازی حفظ شود.

آیا شما برای شرکتی کار می‌کنید که لباس فرم دارد؟

احساس می‌کنید این موضوع چه تاثیری بر هویت برند دارد؟

منبع: inkbotdesign.com

نظرات بسته شده است.