Take a fresh look at your lifestyle.

حقایقی راجع به تبلیغات و برندینگ برای ماندگاری کسب و کار اینترنتی

حقایقی راجع به تبلیغات و برندینگ برای ماندگاری کسب و کار اینترنتی

دنیای کسب و کار اینترنتی می تواند فضای وسیع و مغشوشی برای کسب و کارهای کوچک باشد. در اینجا به ۴ حقیقتی که صاحبان مشاغل اینترنتی باید بدانند تا موفق شوند، پرداخته شده است.

۱- فرایند یادگیری هیچ پایانی ندارد

اینترنت بسیار سریع است و در حال تغییر، یعنی متد هایی که ماه پیش برای تبلیغ استفاده کرده اید ممکن است امروز دیگر مناسب مخاطبان شما نباشد. به خصوص وقتی پای شبکه های اجتماعی در میان باشد گرایشات ، مد روز و علایق افراطی برای مدت طولانی ثابت باقی نمی مانند. اگر شما سعی می کنید که از گرایشات عامه پسند و محبوب اینترنتی استفاده کنید و توجه مخاطبان را جلب کنید، باید بدانید که چه چیزی به تازگی به اشتراک گذاشته شده است یا اینکه خطر از مد افتادگی را دارد. ارتقاء کسب و کار اینترنتی شما مستلزم این است که به روز بمانید. آگاهی از اینکه چطور گرایشات باب روز اینترنتی را تشخیص دهید کلید راه گشای تجارت اینترنتی موفق است.

۲- آموزش، مجاب کردن و اقدام کردن

ما هر روزه به وسیله ی تبلیغات احاطه شده ایم تا آنجایی که بیشتر بازاریابی هایی را که می بینیم اغلب نادیده گرفته و نسبت به آن بی توجهیم. به همین دلیل است که آگهی های تبلیغاتی شما باید یک سرو گردن از بقیه بالاتر باشند. باید علاوه بر اینکه یک تبلیغ است هدفمند نیز باشد تا یقین حاصل شود که مردم برند شما را باور دارند و آن را به خاطر می سپارند. تبلیغ به یاد ماندنی سه کار مهم انجام می دهد: آموزش دادن، مجاب کردن و اینکه مخاطبانش را به عمل وا می دارد.

آموزش: اگر شما چیز جدیدی به مردم یاد بدهید آن ها برند شما را به خاطر خواهند سپرد.

مجاب کردن: متقاعد کننده ترین تبلیغ، به یاد ماندنی ترین است. بررسی کنید که چه چیزی بیشتر از همه برای مخاطبان خاص شما جذابیت دارد و از آن در تبلیغ خود استفاده کنید.

اقدام کردن: همیشه در تبلیغات خود جذبه و کششی برای اقدام کردن بگنجانید. برای اینکار مستقیما نیازی به خرید کردن نیست. این اقدام می تواند به اشتراک گذاشتن یک تبلیغ در شبکه های اجتماعی باشد که به نوبه ی خود تبلیغی رایگان است که طرفداران شما برایتان درست کرده اند.

تبلیغات و برندینگ

۳- همیشه پاسخگو باشید

بعد از اینکه مشخص شد باید چه چیزی رادر شبکه های اجتماعی قرار دهید و چه زمانی اینکار را انجام دهید، نمی توانید بدون تعامل، فقط موضع خود را سرشار از محتوا کنید. شبکه اجتماعی در درجه ی اول راجع به گفتگو است، چه با دوستان و خویشاوندان خود صحبت کنید و چه نقدی در مورد رستوران یا مغازه از خود به جا بگذارید. رسانه ی اجتماعی شما ظاهر تجارت شماست، بسیار شبیه به پیشخوان یک مغازه ی واقعی. وقتی مشتریان از شما در مورد محصولتان و خدمات از شما سوالی می پرسند انتظار پاسخ وعکس العمل سریع دارند. اطلاعات تماس را در وبسایت خود قرار دهید. اگر شما راهی برای برقراری ارتباط به مشتری خود داده باشید، همیشه باید در اسرع وقت پاسخ گوی انها باشید.

۴- برند شما یک تجربه است

وقتی مشتری گرفتار یک برند می‌شود دوباره برمی‌گردد تا پول بیشتری خرج آن کند. به اتیکت‌هایی که معمولا روی لباس افراد ، ماشین یا کفش آن‌ها می‌بینید ، نگاه کنید. ما می‌خواهیم فقط از روی دیدن یک لوگو روی محصول، سطح معینی از کیفیت را به آن مرتبط کنیم و همین اتفاق برای برند شما هم می‌افتد. از رنگ‌های دائمی، فونت‌ها و استعاره در برند شما گرفته تا پست کردن در زمان‌های مشخصی از روز، فروش در روزهای خاصی از هفته، همه‌ی این‌ها مجموعه‌ی شناخته‌ شده‌ای را پدید می‌آورد که کسب ‌و کار شماست. هماهنگی بین تبلیغات و فروش شما تصویر قابل اعتمادی از برند شما می‌دهد که مشتریان به آن رجوع می‌کنند. اگر آن‌ها بدانند که در روز دوشنبه پیشنهاد فروش جدیدی ارائه می‌شود ، دوشنبه‌ها برند شما را برای آن‌ها تداعی خواهد کرد. از تجارت خود اوازه ای عالی رواج دهید تا مردم برای تجربه‌ی آن دوباره و دوباره بازگردند.

منبع: به ایده

نظرات بسته شده است.