Take a fresh look at your lifestyle.

چگونه طرح روش روابط عمومی خود را طراحی می کنید؟

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) آیا طراحی شما به منظور:
• کارشناسی روی همکاران شما، مطبوعات و جراید،یا ارباب رجوع و مشتریان شما می باشد؟


• ایجاد حسن نیت برای مشتریان،تهیه کنندگان یا عموم مردم می باشد؟


• جا انداختن و بالا بردن اعتبار مارک تجاری و تصاویر حرفه ای شرکت شماست؟


• آگاه کردن و ایجاد یک درک خوب از شرکت و خدمات شماست؟


• کمک کردن به شما برای معرفی یک سرویس یا محصول جدیدی به بازار است؟


• فروش و راههای رسیدن به آن است؟


• خنثی کردن فشار حاصل از تبلیفات منفی و یا بحران شرکت است؟


ممکن است متعجب شوید که چرا در ابتدای این مقاله که هدف آن چگونگی ایجاد و گسترش طرحهای تبلیغاتی می باشد این سئوالات از شما پرشیده می شود؟ جواب ساده است.

 

در حقیقت مهمترین چیز برای موفقیت در امور رسانه ای و تبلیغات تشخیص و تعریف هدف است. با ایجاد یک هدف شفاف در ذهن شما کار اصلی و بنیادی را برای تکمیل سایر مراحل این مقاله انجام داده اید.
 

نویسنده : Laura Schneider
مترجم : محمد سهرابی
 

 

 

 

 

 

 

نظرات بسته شده است.