Take a fresh look at your lifestyle.

ویدئو مارکتینگ جدیدترین روند دیجیتال مارکتینگ + اینفوگرافیک

اگر ترندهای جدید در حوزه دیجیتال مارکتینگ را دنبال می‌کنید باید بگویم که حرکت این روند در خصوص ویدئو مارکتینگ بسیار جدی است بطوریکه ۴۳ درصد از مخاطبین در دنیا مشاهده ویدئو را بر هر رسانه‌ دیگر ترجیح می‌دهند.

حال در این مقاله سعی شده مراحل ساخت و اثربخشی در ویدئو مارکتینگ را بررسی کنیم:
در اولین قدم مخاطبین هدف خود با این سوال که آنها در پایان چه چیز بدست می‌آورند، مشخص کنید!
اگر این پروسه را مانند یک قیف در نظر بگیریم، به سه بخش تقسیم می‌شود:
الف: آگاهی از برند در بالای قیف
مانند: درباره برند، طرح داستان، مستندات و اطلاع رسانی، چگونگی استفاده و …
ب: دقت و توجه مخاطب در میانه قیف
مانند: معرفی محصول، تاریخچه سازمان، خدمات اجتماعی، تجربه مشتریان و …
ج: در انتهای قیف تصمیم گیری مخاطب:
طرح سوال و پاسخ، آموزش، شخصی‌سازی و …

قدم بعدی در تولید یک ویدئوی اثربخش پیروی از قانون ۱۰ ثانیه اول و طلایی است و سعی کنید زمان ویدئو از ۲ دقیقه بیشتر نشود.
هسته مرکزی داستان برند شما مخاطب باشد.
لذا اولویت را نیاز مصرف‌کننده در نظر بگیرید و تمرکز را از روی فروش بردارید و بر ارزش‌هایی که می‌خواهید به مخاطب ابقا نمایید، تکیه کنید.

دقت داشته باشید که ویدئوی شما در بین میلیون‌ها ویدئوی دیگر منتشر می‌شود، پس ناامید نشوید و سعی کنید در عین جذابیت، آنرا سرگرم کننده نمایید و همچنین یک ویدئو را در تمام شبکه‌های اجتماعی منتشر نکنید و بر اساس مخاطبین هدف آنرا در وب سایت، شبکه‌های اجتماعی و غیره به اشتراک بگذارید.

ویدئو مارکتینگ در حوزه بازاریابی آنلاین کاملاً قابل ارزیابی است و هیچ وقت قابل مقایسه با یک آگهی تلویزیونی نیست و آن را از طریق موارد زیر می‌توان بررسی کرد:
• تعداد کلیک و ترافیک ایجاد شده
• تعداد بازدید
• بازخوردها و کامنت‌ها
• تعداد لایک‌ها و اشتراک‌گذاری‌ها
• نرخ درگیری مخاطب

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.