Take a fresh look at your lifestyle.

کلینیک کسب و کار / پرسش و پاسخ درباره تبلیغات اثرگذار و کم هزینه

پرسش: دو ماه است کسب وکار کوچکی راه اندازی کرده ام. قصد دارم چند پیام تبلیغاتی را در اسرع وقت به تعداد زیادی مخاطب انتقال بدهم، البته با کمترین هزینه. شما چه روشی را به من پیشنهاد می کنید؟

پاسخ کارشناس: شما می توانید از روش های مختلف بدون هزینه یا کم هزینه برای این منظور استفاده کنید. استفاده از شبکه های اجتماعی ابزاری قدرتمند و البته تقریبا رایگان برای این منظور است. با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید و پیام های خود را با وی درمیان بگذارید تا یک کمپین مناسب برای شما تهیه کند. اگر کسب وکار شما محلی است، می توانید بروشور یا تراکت کوچکی تهیه کنید و از رستوران ها و سوپرمارکت ها بخواهید آن را همراه کالاهای خود به مشتریان محلی تحویل دهند. این کار هزینه ناچیزی برای شما خواهد داشت.

همچنین استفاده از پیامک  می تواند برای این منظور مناسب باشد. افراد یا محله هایی را که موردنظر شماست انتخاب کنید و پیام تان را از طریق اس ام اس تبلیغاتی به افراد مناسب برسانید. انتقال پیام از این روش ارزان و سریع است. اگر مشتریان شما جزو دسته ای قرار می گیرند که با اینترنت ارتباط مناسبی دارند، استفاده از ایمیل می تواند در اولویت باشد، به شرط اینکه اصول لازم را رعایت کنید. حتما از شرکت های معتبر استفاده کنید تا ایمیل شما در صندوق دریافت مشتریان قرار گیرد.

ایمیل از اس ام اس ارزان تر است و افراد با حوصله بیشتری به آن نگاه می کنند و محتوای کامل تری هم می توانید ارائه کنید، اما توصیه می کنم مطالبی را در این زمینه مطالعه یا با متخصصان مشورت کنید.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.