Take a fresh look at your lifestyle.

تکنیک‌های تولید محتوا برای سال ۲۰۱۸

از مهمترین عوامل سنجیدن اثربخشی محتوای منتشر شده، بازگشت مخاطب به صفحه بلاگ و دنبال کردن صفحات اجتماعی برند است.
بهترین راه اثربخشی نیز استفاده از تکنیک‌های تولید محتوا با نرخ تبدیل به فروش و یا ارائه خدمات است. لذا شناخت آخرین الگوهای رفتاری مخاطب برای تولید محتوا بسیار حیاتی است و علم به این موضوع باعث می‌شود که تکنیک شما تبدیل به بازاریابی Word-Of-Mouth کلامی شود.

ایجاد استراتژی و تکنیک‌های تولید محتوا شامل تحقیق و شناخت مخاطب، تصاویرسازی قوی، کمپین بازاریابی موبایل و روابط عمومی آنلاین و جریان‌سازی خوب است. تکنیک‌های تولید محتوای زیر اهداف بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ شما را موثرتر می‌کند:

x – تولید محتوای گوناگون
از ایجاد محتوای رایگان آموزشی و اطلاع رسانی غافل نشوید، ویدئوها و موشن گرافیک‌های غیررسمی و داستان‌سرایانه ، اینفوگراف‌های آموزنده و گزارشات کاربردی، فیلم‌های زنده در شبکه‌های اجتماعی که علاوه بر درگیرکردن مخاطب، موجی برای وایرال شدن برند ایجاد می‌کند. در این بین کتاب‌های صوتی رایگان و پادکست را نیز حتما در لیست برنامه‌ها داشته باشید.

x – ساخت ارتباطات تعاملی و دوسویه قوی
یک پاسخگو و منبع موثق بهترین راه ارتباطی برای اطمینان مخاطب به برند است، لذا بستری را مهیا کنید تا مخاطب بدون دغدغه و تهدید با شما ارتباط برقرار کند و پاسخ منطقی بگیرد. شبکه‌ اجتماعی لینکداین یکی از رسانه‌های است که حضور برند در آن ضروری است.

x – تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی
در حال حاضر تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بسیار پربارتر و تاثیرگذارتر از انواع تبلیغات، حتی تبلیغات بنری است. لذا با کمک مشاوران این حوزه از نهایت پتانسیل آن استفاده کنید تا گرفتار و بازیچه اینفلوئنسرهای بی محتوا و تبلیغات زرد نشوید.

x – ایمیل مارکتینگ هنوز زنده است
فقط دقت داشته باشید، ایمیل مارکتینگ در مسیر جدیدی قرار گرفته است و تنها محتوای ایمیل‌های جذاب هستند که پروموشن و پیشنهاد خاصی برای مخاطب داشته باشند.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.