Take a fresh look at your lifestyle.

فالو کردن هشتگ در اینستاگرام، ابزاری مهم برای بازاریابان

شاید روزی که شبکه‌های اجتماعی پا به زندگی ما گذاشتند، جایگاه مشخصی برای آن در بین فعالان حوزه بازاریابی متصور نبودیم و بعضاً در بسیاری از موارد ترد نیز شد.
اما امروز نه تنها این موضوع از بین رفته بلکه نظراتی در این میان هست که نفوذ شادی در بین استفاده‌کنندگان از شبکه‌های اجتماعی بیشتر از دیگران است. بدین صورت که شبکه‌های اجتماعی موجب شده تا اوقات تنهایی کمتر شود و آدم‌ها بتوانند در موقیعت‌های دیگران شریک باشند و به نحوی خود را بیشتر در جمع ببینند. حال آنکه در این بین نیز افراد موافق و هم عقیده با خود را پیدا کنند و دایره دوستان خود را بزرگتر کنند.

با این مقدمه می‌خواهم به این موضوع بپردازم که هر ابزار جدید که در شبکه‌های اجتماعی معرفی می‌شود بیشتر از همه برای فعالان حوزه بازاریابی مهم باشد و سعی کنیم تا پیشرو در استفاده از آن باشیم.
مگر نه اینکه همیشه به دنبال آن هستیم که رسانه‌ای جدید برای تبلیغات ایجاد کنیم. پس موقعیت شناسی و خلق آن از مهمترین خصلت‌های یک بازاریاب موفق است.

ابزار جدید اینستاگرام که بزودی معرفی می‌شود امکان فالو کردن هشتگ را به کاربران می‌دهد. یعنی دیگر شما لازم نیست برای دنبال کردن یک ترند تمام کسانی که در آن موضوع مطلب اشتراک می‌گذارند را فالو کنید و بزودی با فالو کردن هشتگ می‌توانید تمام موضوعاتی که در شبکه‌های اجتماعی ترند شده است را دنبال کنید.

اولین بهره‌وری از این ابزار ایجاد یک موقعیت است که برندها برای همراه شدن با یک موج ترند شده، قبل از انتشار هر محتوایی، چند روز این موضوع را رصد کنند و در صورت نبودی تهدیدی برای برند، بر این موج سوار شوند.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.