Take a fresh look at your lifestyle.

شبکه های اجتماعی گنج طلای کسب و کارهای نوین

کارشناس حوزه کسب و کار دیجیتال گفت شبکه های اجتماعی گنج طلای هر کسب و کاری در حوزه دیجیتال محسوب می شود.

به گزارش ایبِنا، فرزاد عباسی در کارگاه تخصصی بازاریابی دیجیتال در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال ضمن ارائه توضیح مختصری در خصوص رایانش ابری  (cloud computing) اظهار داشت: این امکان اتمسفر جدیدی را برای ما ایجاد کرده که براساس این قابلیت نوین و بسیار کارآمد، دسترسی تمام کاربران فضای مجازی به تمام اطلاعات و داده های ذخیره شده آنها فارغ از موقعیت مکانی و زمانی امکان پذیر است.

این مشاور توسعه کسب و کار دیجیتال ادامه داد: این قابلیت در کنار وجود شبکه های اجتماعی و وجود امکان دسته بندی و شخصی سازی اطلاعات سبب شده که ابزارهای متعدد، کارا و خلاقانه ای برای تحقق ایده های مختلف بازاریابی در دسترس قرار بگیرند.

وی فضای مجازی را فرصت مغتنمی برای بازاریابی دیجیتال معرفی کرد و افزود: اما این فرصت تنها با داشتن آگاهی های لازم و براساس نیازسنجی از گروه مخاطبان می تواند کارآمد باشد.

وی فضای اینستاگرام را فرصت بسیار خوبی برای تبلیغات و معرفی کسب و کار دانست و گفت: اینستاگرام با داشتن بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر قابلیت معرفی و شناساندن هر نوع کسب و کاری را به تمام مخاطبانش در سراسر دنیا دارد و با شناخت این شرایط در صورت ارائه محصول یا خدمت منحصربه فرد و خلاقانه، می توان زنجیره قدرتمندی از خدمات طلایی را ارائه و گروه گسترده ای از مخاطبان را جذب کرد.

عباسی خاطرنشان کرد: مهم ترین بخش بازاریابی دیجیتال پس از مبحث ابزار، داشتن استراتژی های مدون و حساب شده محتوایی است و در این زمینه باید از هر نوع کپی کاری جلوگیری کرد. وی ادامه داد: یکی از بزرگ ترین مزایای فضای مجازی این است که شما به راحتی می توانید به دور از تقلید و کپی برداری مدل کاری خودتان را به گروه مخاطبان خود ارائه دهید.

عباسی ضمن معرفی نمونه های موفق اجرا شده رایانش ابری توسط ایرانی های سراسر دنیا، بزرگ ترین سرمایه در این زمینه را نیروی انسانی عنوان کرد و بیان داشت: نیروهای انسانی در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند اما نقطه اشتراک تمامی این دسته بندی ها وجود ظرفیت بالای کودکان و نوجوانان در خلق و ابداع استارت آپ های خلاقانه و نوین و در سراسر دنیاست.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.