Take a fresh look at your lifestyle.

گاراژ صاحبان خودروهای هوندا نمایندگی های پاپ آپ

کمپین جدید هوندا طرفداران وفادار این شرکت را به سفیران برند تبدیل می کند. به گزارش  ام بی ای نیوز در فرانسه، هوندا اخیرا راهی خلاقانه برای حل یک مشکل مطرح کرده است: کمبود نمایندگی در بازار این کشور. یک کمپین محصول آژانس تبلیغاتی «Sid Lee» پاریس با هدف تبلیغ اتومبیل های مدل CR-7 و HR-V SUV خود، پس از شناسایی صاحبان وفادار خودرو های هوندا گاراژهای شان را به نمایندگی های پاپ آپ در حومه فرانسه تبدیل می کند.

پروژه سه هفته ای #HondaNextDoor در ماه سپتامبر در دنیای مطبوعات، اینترنت، رسانه های اجتماعی و کمپین تلویزیونی از مشتریان برای ثبت نام آنلاین تست درایو به طور مستقیم در نمایندگی پاپ آپ دعوت کرد. در پی پخش یک نسخه ابتدایی از فیلمی با حضور یک طرفدار وفادار هوندا، محتوای اضافی به طور تجربی به نسخه اصلی فیلم افزوده می شود.

این کمپین با بیش از یک میلیون بازدید کننده و هزاران lead، در طول سه هفته، شاهد ثبت نام هزار نفر برای بازدید از نمایندگی ها بود. هوندا حالا قصد تعمیم #HondaNextDoor به دیگر کشور های اروپایی و به زودی ابتدا بلژیک را دارد.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.