Take a fresh look at your lifestyle.

بررسی یک کمپین / یک روز بیشتر برای سفر

درختان نخل، اسکی، کلبه ای چوبی وسط جنگل؛ مقصد واقعا اهمیتی ندارد؛ آنچه مهم است این است که به رویاهای تان پشت نکنید. سفر، سهم زیادی از درآمد MasterCard’s را به خود اختصاص می دهد و کلید سلامت این کسب و کار است.

به گزارش  ام بی ای نیوز، در سال ۲۰۱۴ برند با کاهش زیادی در این درآمد مواجه شده بود. بخش کسب و کار سفر MasterCard’s در مقایسه با رشد سفر به طور عام، تعریفی نداشت؛ به عبارت دیگر عملکرد آنها زیر شاخص بود.

از طرف دیگر آمریکایی ها در محیط کار تحت فشار زیادی بودند و توجه چندانی به تعطیلات و سفر نداشتند. این بار نوبت MasteCard’s بود که این فرهنگ وابستگی زیاد به کار را تغییر دهد.

براساس تحقیقات سازمان سفر در آمریکا، سال قبل از این کمپین، کارکنان آمریکایی ۴۲۹ میلیون روز تعطیلات را بدون استفاده رها کرده بودند. بنا بر این آمار، مشکل آمریکایی ها نداشتن تعطیلات یا مرخصی نبود، بلکه آنها هیچ برنامه ریزی ای برای روزهای تعطیل خود نداشتند و ترجیح می دادند به جای مرخصی گرفتن کار کنند.

بنابراین برند دست به طراحی کمپینی با عنوان یک روز بیشتر زد؛ کمپینی با محور سفر که مشتریان را وادار می کرد در پیمانی اجتماعی شرکت کنند و به خود قول بدهند که یک روز بیشتر به سفر، خانواده یا دوستان اختصاص می دهند یا اینکه بخواهند چیزهای جدید را تجربه کنند. پیشنهاد MasterCard’s  این بود که یک روز بیشتر جوان بمانید و به دنیا لبخند بزنید.

به عنوان جایزه MasterCard’s به کسانی که با #OneMoreDaySweeps در این کمپین شرکت می کردند، سورپرایزی باارزش هدیه می داد؛ جایزه بزرگ ۲۵۰۰۰ دلاری برای یک سفر زمستانی چهار نفره.

کمپین از رسانه های چاپی، آگهی های دیجیتال و چند آگهی ویدئویی استفاده کرده بود و افزایشی ۶درصدی را در آمار معاملات برند به دنبال داشت. در عین حال نظر مردم نسبت به برند تغییر زیادی کرد.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.