Take a fresh look at your lifestyle.

چهارمین همایش بین المللی مدیریت رسانه

چهارمین همایش بین المللی مدیریت رسانه

معرفی همایش

به منظور تعامل دانشگاه ها و سازمان های رسانه ای، همایش بین‌المللی مدیریت رسانه با شعار رسانه ها و مخاطب با حضور استادان، صاحب‌نظران و اهالی رسانه‌های مکتوب، تصویری، مجازی و مدیران باسابقه مطبوعات، آبان ماه در تهران برگزار می‌شود.
به تمامی شرکت کنندگان در همایش، گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.
مقالات برتر همایش در دو فصلنامه علمی-پژوهشی رادیو تلویزیون به سردبیری دکتر باقرساروخانی و فصلنامه رسانه دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها منتشر خواهند شد.
تمامی مقالات پذیرفته شده در کتاب خلاصه مقالات و سی دی مجموعه مقالات همایش به چاپ میرسد. همچنین تمامی مقالات به صورت آنلاین در سایت سیویلیکا نمایه شده و به چاپ میرسند.

 

محور های کنفرانس

اخلاق حرفه ای رسانه ای، سیاست گذاری و برنامه ریزی رسانه و نسخه رسانه ای اقتصاد مقاومتی
مدیریت:
نظریه‌های جدید مدیریت رسانه، مدیریت استراتژیک رسانه، مدیریت سازمان‌های رسانه‌ای و …

علوم ارتباطات:
آینده رسانه، سواد رسانه ای، اقناع و تبلیغ، فرهنگ و رسانه، دین و رسانه، مخاطب شناسی و …

اقتصاد:
نسخه رسانه ای اقتصاد مقاومتی، اقتصاد رسانه و …

علوم اجتماعی و رفتاری:
رسانه و توسعه ، جامعه شناسی فرهنگی، جامعه‌شناسی رسانه ، روشهای تحقیق در رسانه، روانشناسی در مدیریت، روانشناسی رسانه، اخلاق و رسانه، نظارت و رسانه و …

-فلسفه رسانه، فلسفه مدیریت
-حقوق و رسانه، حقوق ارتباطات
-تکنولوژی‌های رسانه‌ای
-و سایر موضوعات مرتبط با همایش

تاریخ های مهم

تاریخ برگزاری همایش : ۸ آبان ۱۳۹۶
آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات : ۲۵ مهر ۱۳۹۶
آخرین مهلت ارسال اصل مقالات : ۱ آبان ۱۳۹۶
آخرین مهلت ثبت نام در همایش : ۵ آبان ۱۳۹۶

پوستر کنفرانس

همایش بین المللی مدیریت رسانه

اطلاعات تماس

تلفن : ۰۲۱۸۸۴۷۷۱۹۱
فکس : ۰۲۱۸۸۴۷۷۱۹۲
ایمیل : info@media.iranelites.com

وب سایت کنفرانس

http://media.iranelites.com

نظرات بسته شده است.