Take a fresh look at your lifestyle.

۱۸۰ روز تغییر رانندگان Uber را سرحال می آورد

در پی وارد آمدن یک سری اتهامات به پلتفرم تاکسیرانی Uber در ماه های اخیر، با یک اقدام مبتکرانه به نام «۱۸۰ روز تغییر»، این شرکت درصدد انجام رفتاری خوب با رانندگان برآمده است. در قالب کمپین فوق، Uber  دست به یک حرکت پاپ آپ با برند Uber در شهر بالتیمور واقع در ایالت مریلند زد و از رانندگان محلی دعوت کرد تا با خانواده های شان به راحتی از امکانات تفریحی و غذا لذت ببرند.

به گزارش  ام بی ای نیوز، به مدت ۱۲ساعت، این برند سالن تئاتر Drive-In شهر موسوم به Bengies  را به یک سالن تئاتر در فضای باز با موضوع دهه ۶۰ میلادی تبدیل کرد. دو فیلم به نام های «Lego Nimjago» و «It,» در حالی روی پرده ها پخش شد که خانواده های رانندگان  Uber می توانستند کنار پخش زنده مسابقه فوتبال تیم Baltimore Ravens  از غذا های رستوران های محلی و کامیون های مخصوص حمل غذا نیز لذت ببرند.

به گفته بریت ویلیامز، مدیر بخش استراتژی بازاریابی راننده در Uber، بخش بزرگی از ارتباطات رؤسای شرکت با راننده ها از طریق فناوری مدرن برقرار می شود. برقراری ارتباط چهره به چهره در شهر های محل سکونت و کار رانندگان اهمیت فراوانی دارد و با توجه به تاریخ غنی تئاتر «Bengies» Drive-In ، مدیران شرکت این اقدام را عالی و بسیار مناسب تشخیص دادند.

حرکت فوق برند را از لحاظ انعطاف پذیری معتبر نشان داد. برای رانندگان خارج از بالتیمور، Uber از آنها دعوت کرد در شعبه های Greenlight Hubs  دیگر آن در شهر هایی از جمله سانفرانسیسکو، دالاس، هوستون، پورتلند، نیو اورلئان، شیکاگو و دیترویت کنار دیگر شهر ها توقف کنند. آنجا رانندگان می توانند از بسته های رایگان بلیت فیلم، آب نبات، پاپ کورن و… لذت ببرند. این در حالی است که از زمان اجرای طرح «۱۸۰ روز تغییر» در روز ۲۰ ژوئن، ویژگی های جدیدی به آن افزوده شده است. در همان روز، تراویس کالانیک، مدیرعامل بحث برانگیز Uber از جایگاه خود استعفا داد.

این اقدام مبتکرانه با وعده بهبود وضعیت زندگی رانندگان Uber انجام شد. در ادامه، خبر اضافه شدن خصوصیاتی از قبیل انعام دادن، حذف زمان انتظار غیر قابل پرداخت یا پنجره های لغو کوتاه تر انتشار یافت.

ویلیام معتقد است که مدیران Uber بهترین راه برای حرف زدن با رانندگان خود به عنوان یک برند از طریق اقدامات مختلف را پیدا کرده اند. ۱۸۰ روز روش Uber برای نشان دادن تعهد خود به تغییر است. چنین حرکتی حکایت از یک نوع تغییر و چرخش دارد. این دوره آزمایشی در پاسخ به اظهارنظر های رانندگان و فشار دادن دکمه reset برگزار شد.     

نظرات بسته شده است.