Take a fresh look at your lifestyle.

وقتی علائم راهنمایی و رانندگی تغییر می کنند

«Prototype» نام جدید ترین نوآوری، حاصل همکاری آژانس تبلیغاتی Saatchi و شرکت بیمه Direct Line  است که جان های بیشتری را حفظ می کند.

به گزارش  ام بی ای نیوز، شرکت بیمه انگلیسی  Direct Line  امسال چندین جایزه مختلف را به دست آورد که شامل یک شیر طلا در جشنواره کن می شود. این جایزه به خاطر نرم افزار Fleetlight به Direct Line داده شد. نرم افزار فوق با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین روشنایی خیابان های مناطق روستایی را تأمین می کند. حالا این برند در قالب کمپینی جدید و ادامه روند ماموریت قبلی خود یک گذرگاه عابر پیاده هوشمند تر از حالت معمولی ماموریتش ساخته است.

یک بار دیگر آژانس تبلیغاتی Saatchi Saatchi  لندن اقدام به طراحی این گذرگاه عابر پیاده کرد. نمونه اولیه «گذرگاه عابر پیاده هوشمند» به طور خودکار میان وسایل نقلیه، عابران پیاده و دوچرخه سواران تفاوت قائل می شود و مطابق وضعیت هر کدام پاسخی درخور از خود نشان می دهد. این آژانس با کمک فناوری دید کامپیوتری وقایع محیط را به دقت بررسی و سپس از یک سطح جاده ال ای دی برای تطابق لحظه به لحظه علامت ها بدون ورودی دستی استفاده می کند.

برای مثال، این فرآیند تغییر علامت ها می تواند در راستای مطابقت با جمعیت زیاد، برای مثال هنگام تعطیل شدن مدرسه توسعه یابد یا وضعیت علامت های محل مخصوص عبور عابر پیاده به طور اضطراری حین عبور یک کودک از خیابان تغییر کند. در ادامه همچنین می توان از رنگ ها برای جلب توجه عابران غرق در گوشی های موبایل خود بهره برد و با روشن کردن پیاده رو به تسهیل روند تشخیص خودرو های اطراف عابر پیاده پرداخت.

این فناوری با استفاده از تحقیق آزمایشگاه تحقیقاتی Transport و همکاری شرکت دیزاین شهری Umberllium گسترش یافت. درحالی که در این مرحله فناوری فوق فقط در سطح یک نمونه اولیه است، Direct Line  امید دارد که مانند Fleetlights که توسط یک شرکت خدمات قایق نجات محلی در جزیره نورفولک لندن پذیرفته شد، فناوری open source آن نیز احتمالا در زندگی واقعی انتخاب شود و برای مثال به وسیله یک انجمن مورد استفاده قرار گیرد. در عین حال، فناوری فوق به عنوان کانونی برای یک کمپین دیجیتال محور به کار برده می شود که مبدا آن یک فیلم تیزر است. یک نسخه آگهی تبلیغاتی داستانی طولانی تر و فیلم کمپین مخصوص سینما ها اوایل ماه جاری میلادی اکران خواهد شد.

به گفته سام وایز، مدیر برنامه ریزی در Saatchi Saatchi  لندن، برای مردم آسان است که بیمه را صرفا مخصوص مشکلات خودرو یا خانه شان بدانند و فقط هر سال یک بار به فکر آن بیفتند. یک شرکت بیمه عالی و تمام عیار در حقیقت چیزی فراتر از آن است. این شریک به ما اجازه می دهد با تردید های آینده با اعتماد به نفس فراوان روبه رو شویم. با این قبیل اقدامات، ما به مردم یادآوری می کنیم که یک شرکت بیمه عالی و با کیفیت چه احساس خوبی را می تواند به آنها هدیه بدهد. در ادامه آنها بار دیگر به این فکر می افتند که یک شرکت بیمه می تواند چه نقشی را در دنیای در حال تغییر کنونی ایفا کند.   

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.