Take a fresh look at your lifestyle.

چهار R غلبه بر مشکلات بازاریابی برای همیشه

برای اغلب کسب و کارهای کوچک غلبه بر مشکلات بازاریابی مسئله ای بغرنج است. آنها نمی دانند از کجا باید شروع کنند یا تلاش هایی را برای بازاریابی محصول شان کجا متمرکز کنند.۹۰درصد کسب و کارهای کوچک هیچ گونه برنامه بازاریابی ای ندارند.

به گزارشibazaryabi ، اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک هستید می توانید تنها با تمرکز روی این چهار تاکتیک، بازاریابی خود را ساماندهی کنید.

یک هویت برند ماندگار در ذهن طراحی کنید

مسئله اصلی شما باید برقراری یک ارتباط قوی میان کسب و کار شما و مشتریان باشد. این کار در واقع برندینگ است که می تواند شما را از رقبای تان متمایز کند.

شما باید قبل از انجام هرگونه فعالیت بازاریابی اقدام به ساخت یک هویت برند قوی بکنید.

برقراری یک رابطه عمیق با هسته اصلی مخاطبان شما

شما باید فکر کنید ابتدا چه کسی به محصول شما نیاز دارد و حاضر است آن را بخرد. اگر شما متخصص اطفال هستید، همواره با کودکان کار می کنید.

اما کودکان مشتریان شما نیستند، چرا که در واقع دستمزد شما و قرار ملاقات ها دست اولیای آنها است.

هسته اصلی مخاطبان شما اولیا هستند. برای اینکه کودکان به مطب شما بیایند باید با اولیای آنها قرارداد ببندید.

در حالی که بازاریابی هزینه های زیادی را در بر دارد، می توانید با هزینه کرد روی مشتریان هدف خود که به درستی تعریف شده اند، هزینه ها را کاهش دهید.

دادن وعده های متقاعد کننده برای جلب مشتریان

محققان بازاریابی می گویند ۸۰درصد تصمیم های خرید براساس احساسات است.

وظیفه شما به عنوان بازاریاب حرفه ای این است که نیازهای آنها را تشخیص دهید و بفهمید نیازهای آنها را چگونه ارضا کنید.

مردم می پرسند«برای من چی داره»، اگر بتوانید وارد حوزه احساسی آنها شوید، آنها آن را حس می کنند.

برنامه بازرایابی قابل انجام و شخصی

بازاریابی کاری است که می کنید تا محصول خود را قابل دیدن، مطلوب، و پرسود کنید.

برنامه بازاریابی شما باید تصویر درستی از کسب و کار شما داشته باشد و بتواند براساس مدل ۴p برای شما تمرکز و جهت دهی ایجاد کند.

طبق آمار ۹۰درصد کسب و کارهای کوچک هیچ برنامه بازاریابی ای ندارند و اگر شما جزو آن ۱۰درصد باشید می توانید آن را به مزیت رقابتی خود تبدیل کنید.

توسعه برنامه بازاریابی براساس مدل ۴p می تواند هر کسب و کار کوچکی را به یک مدل بزرگ آن گسترش دهد.

مشتریان شما را گسترش دهد، فروش را بیشتر کند و سود بیشتری روانه شما کند.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.