Take a fresh look at your lifestyle.

۷ ویژگی یک کارمند فضای مجازی در بازار دیجیتالی

همانطور که در کتاب «کارمند فضای مجازی: شرکت های بزرگ چگونه از فضای مجازی به نفع خودشان استفاده می کنند» توضیح داده شده است، بدون شک ارتباط برند با مشتریان و کارکنان در حال تغییر است. به گزارش بازده، در بازار دیجیتال، اعتبار گفتار یک کارمند فضای مجازی می تواند قدرتمندترین دارایی یک برند در ایجاد روابط طولانی مدت و پویا با مشتریان و دیگر اعضای مهم جوامع آنلاین باشد.

خوب، شما چگونه کارمندان فضای مجازی تان را انتخاب می کنید؟ وارد شدن کارمند به مسائل شرکت، وارد کردن حرفه شان به فضای مجازی، تعهد به شرکت، توانایی مشارکت، مهارت شنیداری شان، مهارت های مشتری مداری و توانایی شان در تأثیرگذاری بر تغییرات شرکت، همه از جمله خصوصیات یک کارمند فضای مجازی فوق العاده است.

در این جا هفت ویژگی متمایز کارمندان فضای مجازی آمده است:

۱: مشغول کار هستند

به کارشان ایمان دارند و می دانند مشارکت شان در شرکت به ارزش سهام داران کمک می کند.

۲: زندگی شخصی و حرفه ای را در هم می پیچند.

پیش بینی می کند و حتی انتظار دارد که تعادل کار / زندگی از طریق فناوری موبایل و فضای ابری تسهیل شود.

۳: داستان پرداز شرکت هستند

به شرکت شان ایمان دارند و در ترویج برند شک نمی کنند.

۴: یک یاور مادرزاد هستند.

فرهنگ اشتراک گذاری ایده ها و تشویق و تقویت خلاقیت را ارج می نهند و به کار می گیرند.

۵: یک شنونده خوب هستند.

به خوبی می دانند گوش دادن مؤثر و کارآمد به این معنی نیست که صبر کنند نوبت صحبت کردن شان شود، بلکه به معنای پرسیدن سوالات روشنگر برای ارائه بازخورد است.

۶: مشتری محور هستند.

نه تنها فکر می کنند «همیشه حق با مشتری است»، بلکه این موضوع را درک می کنند که آنها نماینده برند هستند و درنتیجه تلاش می کنند نتیجه معناداری از تعامل شان با مشتری داشته باشند.

۷: نماینده تغییرات هستند

یک کسب و کار مجازی به کارمند فضای مجازی قدرت می دهد تغییرات مثبتی ایجاد کند، چه از طریق فراهم کردن ابزارهای کار مناسب و چه از طریق گوش دادن به صدای کارمندان.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.