Take a fresh look at your lifestyle.

بررسی یک کمپین / شرکت بیمه ای که حلال مشکلات شد

 Direct Line نام یک شرکت بیمه است که سال ها با ناکامی پیش رفته بود. مشتری زیادی نداشت و سال به سال از درآمد اندکش کاسته می شد.

آنها می خواستند درآمدشان را افزایش دهند و برای این کار باید:

– ارزش های جدیدی خلق می کردند

– میزان آگاهی از برند را افزایش می دادند

اما در قدم اول باید نیاز واقعی مشتریان و مفهوم بازار را درک می کردند تا به این وسیله جایگاه تازه ای برای خود خلق کنند.

به گزارش  ام بی ای نیوز، برند Direct Line با اتکا به یک استراتژی موفق شبکه های اجتماعی توانست هویت عجیب و غریبی برای خود خلق کند. کمپین The Fixer و شخصیت وینستن ولف در مدت کوتاهی توانستند چهر ه جدیدی از برند به نمایش بگذارند.

وینستن ولف، که هاوری کایتل نقش او را ایفا می کرد، یک حلال مشکلات بود.

ولف همان شخصیتی است که در فیلم داستان عامه پسند مشکلات را حل می کند و ردی از مسئله باقی نمی گذارد. شروع آگهی ها و معرفی وینستن ولف با همان دیالوگ های فیلم تارانتینو است. او بالاتر از شرکت های بیمه می ایستد و می گوید: «من ویسنتن ولف مشکلات تان را حل می کنم. آیا شرکت بیمه شما قادر به این کار است؟»

ماجرا از این قرار بود که برند در وب سایت گاردین  (Guardian)  آگهی هایی را از افراد مشهور منتشر می کرد که با مشکلی روبه رو شده  بودند و وینستن ولف باید این مشکل را حل می کرد. آژانس Saatchi Saatchi  که در این کمپین با شرکت بیمه همکاری می کرد، ویدئوها را در فیس بوک، یوتیوب، واین و توییتر به اشتراک می گذاشت و هدایت کمپین را در شبکه های اجتماعی به عهده داشت.

در توییتر، کمپین #حل مشکلات روزمره  (#everydayfix)  کاربرانی را هدف قرار می داد که مشکلاتی ساده و روزمره داشتند (مثلا فراموش کرده بودند ناهارشان را به شرکت بیاورند) و مشکلات شان را حل می کرد. راه حل ها یا در حد توصیه باقی می ماندند یا اینکه به شکلی واقعی مشکل را برطرف می کردند.

کمپین در جریان اعتصاب متروی لندن در سال ۲۰۱۵ و با ارسال بسته های ضد استرس برای مسافران، بر سر زبان ها افتاد.

میزان دیده شدن کمپین ۷۰۰هزار نفر گزارش شده است. برند توانست چهره جدیدی برای خود بسازد و مشتریان تازه ای کسب کند. Direct Line  دیگر یک شرکت بیمه معمولی نبود که به حل مسائل تکراری می پرداخت؛ شرکت توانسته بود خود را وارد زندگی روزمره مردم کند.   

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.