Take a fresh look at your lifestyle.

این آگهی چاپی فقط زیر نور آفتاب خواندنی می شود

یک شرکت تولید کننده وسایل تفریحی خارج از خانه به نام «LL Bean» کمپینی چاپی و فریبنده  راه انداخته و کنار آن بیانیه ای را منتشر کرده که کلمات آن فقط زیر نور آفتاب کاملا آشکار می شوند. کمپین فوق در قالب یک صفحه آگهی تبلیغاتی تمام صفحه در روزنامه نیویورک تایمز هفته گذشته انتشار یافت.

به گزارش  ام بی ای نیوز، با هدف بازتاب تلاش های برند جهت جلب توجه آن دسته از مشتریانی که علاقه مند به تفریح و گردش در فضای خارج از خانه هستند، آژانس تبلیغاتی VIA پورتلند با استفاده از جوهر فتوکرومیک تخصصی، نسخه ای از یک آگهی تبلیغاتی خاص را ارائه داد. در ادامه این اقدام به منظور جذب مصرف کنندگان به سوی شعار جدید LL Bean، یعنی «به شکلی حرفه ای فعالیت در فضای خارج از خانه را تجربه کن» صورت گرفت.

با مطالعه این آگهی تبلیغاتی داخل فضای خانه، دور از معرض اشعهUV، متوجه می شویم که متن موجود در آگهی ما را به مطالعه آن خارج از فضای خانه تشویق می کند.

به محض خروج از خانه این آگهی به یک قانون کلی تبدیل می شود که متن آن به شرح زیر است:

به فضای خارج از خانه خوش آمدید.

اینجا هیچ غریبه ای نیست.

فقط دوستانی هستند که شما هنوز آنها را ملاقات نکرده اید.

اینجا هر روز برای خود نام مخصوصی دارد مثل ساحل، برف و پرنده آبی

و جایی که بوی آتش اردو به این معنی است که شما در جای درستی قرار گرفته اید.

شما برای آمدن به اینجا هیچ نیازی به پاسپورت، دعوتنامه یا کارت عضویت ندارید.

فقط کافی است پای تان را از در خانه بیرون بگذارید، آن وقت به مقصد رسیده اید.

شما می توانید اینجا سن و سال، نگرانی ها و حتی مایو خود را از یاد ببرید.

فقط فراموش نکنید که دوستان تان را با خود به آنجا ببرید.

مهم نیست شما از کجا آمده اید؛ مهم این است که اغلب اوقات فضای خارج از خانه را تجربه کنید، بنابراین هر کجا که هستید به ما بپیوندید چون داخل خانه ما همه با هم غریبه هستیم و خارج از خانه با هم آشنا.»   

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.