Take a fresh look at your lifestyle.

نخستین مسابقه دو ماراتن کودکان با هدف تبلیغ پوشک بچه

یک برند تولید کننده پوشک بچه به نام Huggies دست به طراحی یک ابزار ردیابی فاصله مخصوص زده است که با برگزاری یک مسابقه دو ماراتن ۲۱کیلومتری در زمان حال به تبلیغ پوشک برای کودکانی می پردازد که راه افتاده اند.

به گزارش  ام بی ای نیوز، مطالعات این ایده را مطرح می کنند که به محض راه افتادن کودکان، آنها در طول روز می توانند بین یک تا هفت کیلومتر پیاده روی کنند.

Huggies  قصد تحقق این واقعیت و اثبات این موضوع را برای مادران دارد که کودکان در حال حرکت آنها نیازمند وجود پوشک هایی هستند که به طور خاص برای این کار طراحی شده اند. درباره آن فکر کنید. احتمالا شما هرگز مسابقه دو مارتن با شلوار جین را راه نخواهید انداخت. همین امر درباره پوشک بچه نیز صادق است. اجرای این ایده منجر به برگزاری کمپینی می شود که تا حدی آزمایشی، تا حدی نسخه نمایشی محصول و تا حدی سریال اینترنتی است.   

نظرات بسته شده است.