Take a fresh look at your lifestyle.

بررسی یک کمپین تأثیرگذار: در ستایش کشاورزان استرالیایی

واردات ارزان محصولات آلوده، استرالیا را به مرکز حمله بیماری هایی مثل هپاتیت تبدیل کرده بود. این امر باعث شد توجه به کشور تولیدکننده محصولات و برچسب روی آنها اهمیت زیادی پیدا کند و بار دیگر نگاه ها به سمت تولیدکنندگان داخلی مانند SPC Ardmona معطوف شد.

از این گذشته این روزها مردم بیش از پیش به سمت محصولاتی جذب می شوند که نشانی از آرامش داشته باشند و آشنایی و نزدیکی با تولیدکنندگان، حس خوبی در مخاطب تولید می کند؛ به ویژه وقتی سخن از خرید مایحتاج روزانه از خواربارفروشی ها پیش می آید. پس آژانس لئوبرنت سیدنی به کمک SPC Ardmona می رود که یک کسب و کار خانوادگی است. به گزارش  ام بی ای نیوز در کمپین یک پارچه این برند بر اصالت و استرالیایی بودن محصولات تأکید شد.

ایده کمپین

در کمپین SPC Ardmona بسته بندی محصولات بار دیگر طراحی شد. تلویزیون، رسانه های چاپی، آگهی های آنلاین و شبکه های اجتماعی ابزارهای مورد استفاده در این کمپین را تشکیل می دادند. #Myfamilycan  قصد داشت استرالیایی ها را با کشاورزان کشور و محصولات تولیدی  شان آشتی دهد. در طراحی دوباره بسته بندی، تصاویر کشاورزان و خانواده های شان روی بسته ها چاپ شد و به این ترتیب مصرف کنندگان قادر بودند تولیدکنندگان مواد خوراکی کشورشان را از نزدیک مشاهده کنند. در فرآیند ریبرندیگ سعی شده بود ارتباط تازه ای با مخاطب برقرار شود. استرالیایی ها خیلی زود توجه زیادی به این کمپین نشان دادند و درصدد شناخت محصولات ملی خود برآمدند.

در ویدئوی کمپین، گری گودویل کشاورز می گوید:  «نمی توانم نبودن مزرعه های خانوادگی را در استرالیا تصور کنم.» در ادامه او تأکید می کند که متأسفانه کشاورزان استرالیایی با کشورهایی رقابت می کنند که در تولید محصولات کشاورزی چندان حساس و دقیق نیستند.

تأثیرات کمپین

پایش  بعد از کمپین نشان داد که خریداران فروشگاه ها، به طور طبیعی و خودکار جذب قوطی های SPC شدند که به شکلی دوستانه-خانوادگی طراحی شده بودند. آنها می دیدند که پول شان به دست چه کسانی می رسد، غذای شان از کجا می آید و مهم تر از همه می دانستند که چه کسانی محصولات شان را تولید می کنند.

کمپین درنهایت جان تازه ای به این کسب و کار بخشید و فروش میوه ۶۰درصد افزایش پیدا کرد و به این ترتیب ۳۰۰۰ شغل حفظ شدند. #Myfamilycan  جایزه بزرگ Spikes Asia و یک جایزه بزرگ و چهار جایزه طلا را در Communications council  (APMA)  از آن خود کرد.

برند بعد از این کمپین تلاش خود را بر اهمیت غذاهای ملی-محلی و حمایت از کشاورزان استرالیا معطوف کرده است.     

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.