Take a fresh look at your lifestyle.

هفت راه برای بررسی آژانس بازاریابی دیجیتال

وقتی می خواهیم بازاریابی دیجیتال خود را برون سپاری کنیم چگونه به بررسی آژانس های بازاریابی دیجیتال بپردازیم.

من وقتی یکی از مشتریان آینده نگر تقاضای منبع برای بررسی مناسب بودن آژانس می کند گریه می کنم. چرا؟

چونکه از تلف کردن وقت مشتریانم متنفرم.

مشتریان به ما پول می دهند تا از میزان حجم کارهای انها کم کنیم، نه اینکه به حجم کارهای آنها اضافه کنیم.

اما من درک می کنم.

همیشه یک کمبودی برای اعتماد به آژانس های بازاریابی دیجیتال وجود دارد.

مشتریان آینده نگر همیشه باید برای حفاظت از خودشان و کاهش ریسک کار کردن با آژانس های بازاریابی دیجیتالی که نتایج مثبتی را تولید نمی کنند عملیاتی را انجام دهند.

همیشه جایگزین های بهتری از یک تلفن ده دقیقه ای با بهترین مشتریان یک آژانس وجود دارد.

در اینجا هفت مورد از جایگزین ها برای مطالبه ی منابع از آزانس بازاریابی دیجیتال هست.

۱- مطالعه ی نظرات روی Goggle+ و  Yelp و فیس بوک

نظریات مشتریان دقیقا مانند منبع یک تماس با مشتریان است.

شما در نظرات Yelp  نظراتی را دریافت خواهید کرد که ممکن است در در طی یک تماس تلفنی با یکی از بهترین مشتریان آنها انجام می دهید.

برای خواندن نظرات روی وبسایت های سوم شخص برای دیدن نظرات مشتریان آژانس وقت زیادی را بگذارید.

۲- مطالعه ی نظرات روی Glassdoor

مشتریان خوشحال تر کار بهتری را انجام می دهند.

آیا کارمندان کار کردن در شرکت را دوست دارند؟

نظرات Glassdoor   و رتبه بندی های آن دیدی روشن به شما می دهد.

شما خواهید فهمید که آیا با یک سری کارمندان شاد و یا ناراضی برای انجام کار بازاریابی خود روبرو هستنید.

۳- تحقیق روی شرکت هایی که در وبسایت خود برجسته شده اند.

اگر شرکت دارای گواهی نامه ها و یا دارای لوگوی مشتریانی روی وبسایت خود است، ردپای آنها را بررسی کنید.

شما می توانید با روفتن به سایت های spyfu  و یا  Ahref در مورد آنها بیشتر بدانید و بفهمید این شرکت ها در بازاریابی چقدر خوب عمل می کنند.

spyfu  مروری بر روی روند ترافیک روی جستجوهای سازمانی آنها و سطوح پرداخت شده ی تبلیغات آنها انجام می دهد.

آیا روند رو به بالا بوده است؟

آیا شرکت متعهد در سطوح سازمانی و تبلیغات پرداختتی بوده است؟

در واقع چیزی که شما دنبالش هستید اینست که شرکت در مورد سرویسی که شما می خواهید، به دیگر مشتریان چگونه سرویس داده است.

Ahref  مروری بر روی بک لینک ها،  دامنه های ارجاعی و مجوز دامنه های وبسایت می دهد.

تمام این پارامترها مشخصه های خوبی برای صلاحیت یک شرکت بازاریابی دیجیتال است.

۴-آیا شرکت چیزی را که به شما می فروشد را به درستی انجام می دهد؟

وقتی شما روی spyref  و یا Ahref  هستید، سایت را بررسی کنید تا نگاهی به بازاریابی داخلی انها بیندازید.

شرکت های بازاریابی دیجیتال که خدمات بازاریابی دیجیتال می فروشند باید این کار را به نحو بهتری برای خودشان انجام بدهند.

در غیر اینصورت پرچم قرمز را بلند کرده اند.

نگاه کنید که ترافیک SEO برای سایت خود انها به چه نحو است.

اعتبار دامنه ی خود آنها چقدر است؟

اگر اعتبار دامنه ی آنها کمتر از ۲۰ است آنها را رها کنید.

۵- چندین جستجوی گوگل انجام بدهید.

نام شرکت بازاریابی دیجیتال را در گوگل جستجو کنید.

نام مدیرعامل آن را جستجو کنید.

چه چیزی در گوگل بالا می آید.

تمام محتویات را بخوانید، گوش دهید و نگاه کنید.

کمی گشتن در میان محتویات آنلاین قبل از امضای یک قرارداد خیلی مناسب است.

۶- بررسی های موردی را بررسی کنید.

اغلب شرکت های بازاریابی دیجیتال خوشحال می شوند وقتی موفقیت خود را برای مشتریان آینده ی خود به اشتراک می گذارند.

تعدادی از موارد موفق را تقاضا کنید و به بررسی انها بپردازید.

بررسی کنید که آیا موفقیت های این آژانس بازرایابی قابل تکرار برای شرکت شما می باشد.

۷- سوالات صحیح را بپرسید.

بعد از تمام بررسی ها نوبت اینست که با سوالات مناسب بررسی کنید که آیا این آژانس برای شما مورد مناسبی هست.

دو سوال مهم را حتما باید مد نظر داشته باشید: ” چه کسی به صورت روزانه روی حساب کاربری من کار خواهد کرد.” و ” اولین ماه قرارداد ما به چه نحو خواهد بود؟”.

راه های دیگری غیر از تماس با مشتریان برای بررسی آژانس بازاریابی می باشد.

شما می توانید با تحلیل  ردپای یک شرکت بازاریابی دیجیتال چیزهای خیلی زیادی را بفهمید.

به جای اینکه در طی یک تماس ده دقیقه ای مشتریان دیگر را اذیت کنید.

منبع: forbes 

برچسب ها: آژانس بازاریابی دیجیتال, بازاریابی دیجیتال, بررسی آژانس بازاریابی دیجیتال, شرکت بازاریابی دیجیتال

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.