۲۰پرسشی که باید قبل از هرگونه فعالیت تبلیغاتی از خودتان بپرسید
پیش از اجرای هر برنامه تبلیغاتی، ۲۰ سوال زیر در مورد خودتان، مشتری، محصول و هر آنچه به موفقیت شما در تبلیغات کمک می کند مطرح کنید و برای آن پاسخ داشته باشید.
به گزارش مدیر تی وی، این شما و این هم ۲۰ پرسشی که باید قبل از هرگونه فعالیت تبلیغاتی از خودتان بپرسید.
۱- کدام شخص یا سازمانی در کدام جایگاه یا اعتباری؟
۲- با چه دیدگاه، هدف و انتظاری؟
۳- چه حرف، سخن و شعاری؟
۴- در مورد کدام کالا یا خدماتی؟
۵- با کدام مشخصات، مزایا و منافعی؟
۶- با کدام تفاوت (نسبت به رقبا) و تمایزی؟
۷- در کدام مرحله از منحنی عمر محصول (PLC)؟
۸- در کدام وضعیت رقابتی یا انحصاری؟
۹- با کدام قدرت و سهم بازاری؟
۱۰- با کدام هدف ارتباطی یا تجاری و با تمرکز بر کدام گروه از مشتریان؟
۱۱- با چه قصد، مضمون و محتوایی؟
۱۲- با استفاده از کدام ابزارها و اجزایی؟
۱۳- از طریق کدام دسته از رسانه ها؟
۱۴- در چه زمان، مکان و شرایطی؟
۱۵- با چند دفعه تکرار و استمراری؟
۱۶- با چه لحن، آهنگ و الفاظی؟
۱۷- باکدام تکنیک و جاذبه ای؟
۱۸- چه پیام و خبر و اطلاعی را؟
۱۹- به کدام دسته از مخاطبان و مشتریانی؟
۲۰- با چه نیاز، انتظار، سن، عقیده، شرایط، قدرت مالی و اختیاری می رساند؟
نظرات بسته شده است.